Bruun Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Firefox 1.0PR er sluppet med støtte for RSS-feed. Det fungerer fint med programmer.no og neowin.net fks, for da kom det et RSS ikon nede på status-linja. Men jeg får det ikke til med hw-forumet (eller andre sider hvor det blir referert til en .php side. Noen som har en forklaring/løsning på dette. Var litt usikker på om dette skulle havne i Programmer forumet eller her...Menmen, gjort er lort.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Fordi det ikke finnes et RSS-feed for forumet eller Firefox ikke greier gjenkjenne det kan jeg tenke meg... Endret 18. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=278383 Kanskje det bare er Firefox... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Aha. Ja, såvidt jeg vet må det ligge en henvisning i kildekoden til websiden med at "Det finnes også en RSS-versjon av denne siden, og den finner du HER" for at slike funksjoner skal funke. Kan være at den rett og slett bare ikke ligger på forumet. Har du ikke en mulighet til å lime inn RSS-feeds i Firefox da, manuelt? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Nei, tror ikke det... Skal lete litt i FAQ's og manualer, men jeg har ikke funnet noe i hverken Options eller på toolbar'en. Post 900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg