Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med internett tilkbl.

Luv

Anbefalte innlegg

Hei.

I dag når jeg satt å spillte på pc'en min, merka jeg at jeg ikke fant noen cs servere, uansett hvor mye jeg refresha. Så jeg tok da en liten restart av maskinen. Da jeg hadde kommet inn i os'et, ville den ikke logge seg på noe, og jeg kunne heller ikke pinge f.eks vg.no. Har sjekket at det ikke er noe i vegen med internett tilkoblinga, fordi jeg prøvde pc'en her jeg sitter nå, med samme resultat. Noen formeninger om hva som kan være galt, eller noe jeg kan sjekke opp som muligens blokker for tilgangen? Kjører ikke firewall. Håper dere er kjappe å svare, fordi jeg skal sitte barnevakt hele kvelden :p!

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk at nettverkskabelen er koblet skikkelig til :p...(jaja, vet det er dumt..men det er utrolig mange spøkelser rundt omkring)

Så kan du jo prøve å kjøre tilkoblings wizarden .. start/innstillinger/kontroll panel/nettverkstilkoblinger

Virker jo rart at inet plutselig ikke funker på maskinen lengre...først prøver du en reparer, og hvis ikke det funker så fjerner du den gamle og oppretter en ny.

Lykke til

Nå går jeg ut og feirer lørdagen...ha en gøyal barnevakt :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...