Luv Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hei. I dag når jeg satt å spillte på pc'en min, merka jeg at jeg ikke fant noen cs servere, uansett hvor mye jeg refresha. Så jeg tok da en liten restart av maskinen. Da jeg hadde kommet inn i os'et, ville den ikke logge seg på noe, og jeg kunne heller ikke pinge f.eks vg.no. Har sjekket at det ikke er noe i vegen med internett tilkoblinga, fordi jeg prøvde pc'en her jeg sitter nå, med samme resultat. Noen formeninger om hva som kan være galt, eller noe jeg kan sjekke opp som muligens blokker for tilgangen? Kjører ikke firewall. Håper dere er kjappe å svare, fordi jeg skal sitte barnevakt hele kvelden ! Endret 18. september 2004 av dD. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 umm hadde hjulpet om du skrev hva slags OS og internett forbindelse du har. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 OS: Windows XP Internett tilkbl: Lyse internett express 10240/10240kbit Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 sjekk at nettverkskabelen er koblet skikkelig til ...(jaja, vet det er dumt..men det er utrolig mange spøkelser rundt omkring) Så kan du jo prøve å kjøre tilkoblings wizarden .. start/innstillinger/kontroll panel/nettverkstilkoblinger Virker jo rart at inet plutselig ikke funker på maskinen lengre...først prøver du en reparer, og hvis ikke det funker så fjerner du den gamle og oppretter en ny. Lykke til Nå går jeg ut og feirer lørdagen...ha en gøyal barnevakt Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ja, skal teste det... Happy celebration! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå