Sapphire Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har hørt at det kan bli en del krøll med eks. Azureus Er det noen som kan si noe om dette? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Alle programmer som er tilknyttet internett kan få problemer med overgangen til SP2. Dette er er fordi SP2 automatisk skrur på den interigerte firewallen i Windows, som forøvrig også får bedre GUI og funskjonaliteter. Det kan derfor være nødvendig å manuelt stille inn firewallen for det aktuelle programmet, men som oftest går dette automatisk. Utenom dette skulle iallfall Azureus fungere ypperlig med SP2. Jeg har i det minste ingen problemer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 SP2 setter en begresning på 10 tilkoblinger til PC'n samtidig... Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg bruker Azureus og når den har stått på en stund med ett par torrents funker ikke IE lenger, får bare loding page, men sidene kommer ikke opp. Kan dette være pga 10er limiten? Hvordan øker jeg denne, hva var det den var på før SP2? Mvh Jarl Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 SP2 er noe jall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå