m-momr Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Vet noen om et bra webhotell til en billig penge, med mye plass og overføringskapasitet? Må man ha et domene for å registrere webhotell? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 hallo? noen ?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 bruker hostean.no 11kr/mnd 150mb 5gb overføring? Men i det siste har de hatt en seks timers nedetid eller noe slikt fordelt på to bolker. De skal oppgradere, men jeg vil ikke anbefale før jeg er sikker på at problemene er løst. Utover det er sql serveren rask og jeg får respons alle dager virker det som. Tror jeg skal fortsette med dem, er ikke mye som slår dem tror jeg Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 http://www.hostean.no/ ja, det var der jeg hadde tenkt til og bestille fra. men må man ha et domene vis man skal bestille webhotel``? kommer da bildet på www.hostean.no/minaccount/bilde1.jpeg? forex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå