CAT-scan Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg får bare mer og mer lyst til å kjøpe meg normalversionen jeg....urk Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Er det noen annen forskjell enn boxene? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Så vidt jeg vet så følger det med en metallfigur, ekstra bok (illustrasjoner), ekstra CD med soundtrack utenom det som finnes i den normale versionen. (CD, manual, kart) Det er ivartfall hva jeg har hørt...jeg har ikke fått spillet enda :sad:, så jeg vet det jo ikke helt sikkert Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 14:08, CAT-scan skrev:Så vidt jeg vet så følger det med en metallfigur, ekstra bok (illustrasjoner), ekstra CD med soundtrack utenom det som finnes i den normale versionen. (CD, manual, kart)Det er ivartfall hva jeg har hørt...jeg har ikke fått spillet enda :sad:, så jeg vet det jo ikke helt sikkert Og det er helt rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå