Gå til innhold

Morrowind eske (Collectors Edition)

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det noen andre som synes at esken til Morrowind CE er støgg?

Den normale esken er jo ti ganger penere, mye bedre boxart...CE er jo bare svart....

En av Bethesda folka sa at CE boksen ser mye finere ut i real life (skjønner egentlig ikke helt hvordan en boks kan være så andreledes i "real-life" enn på et bilde men....)

Det bruker jo liksom å være omvendt, man betaler jo tross alt litt ekstra...

- Boksene

- Normal versjon

- Collectors Edition

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-05-17 01:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I anmeldelsen på Gamespot var de nokså kritiske mot en del elementer i spillet, bl.a at NPCene rundt omkring ble litt statiske og at dialogene ble litt latterlige. Den mest irriterende "feilen" de kunne finne var at man ikke kunne begå forbrytelser i skjul uten å bli beryktet over hele byen (les: vakter kommer springende med en gang). Samme som Daggerfall, vel? Veldig irriterende, uansett!!

Det fikk karakteren 8.7, og ut fra den kritiske anmledelsen å dømme synes jeg det var litt høyt.

Ser fram til anmeldelsen fra Gamer.no.

Gleder meg uansett som besatt til å prøve det!! :smile:

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-17 00:08 ]

Lenke til kommentar

Gamespot tar feil vil jeg tro. Så lenge ingen ser deg så blir du ikke tatt. Dette har jeg gjort gang på gang, og så lenge ingen ser deg blir du IKKE tatt.

Men, snakker du med en guard sammetidig som du bærer tyvegods blir du tatt. Ser noen du stjeler, kommer de også etter deg.

Det er jo dette som er så stilig med stjeling i Morrowind. Fatter ikke hvorfor Gamespot skriver dette.

Det samme gjelder forøvrig drap!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-17 00:29, Erling E. skrev:

Gamespot tar feil vil jeg tro. Så lenge ingen ser deg så blir du ikke tatt. Dette har jeg gjort gang på gang, og så lenge ingen ser deg blir du IKKE tatt.

Men, snakker du med en guard sammetidig som du bærer tyvegods blir du tatt. Ser noen du stjeler, kommer de også etter deg.

Det er jo dette som er så stilig med stjeling i Morrowind. Fatter ikke hvorfor Gamespot skriver dette.

Det samme gjelder forøvrig drap!

Betryggende ord! :smile:

Lenke til kommentar

*går og venter på Collector's Edition skal dumpe ned i postkassa*

Søskenbarnet mitt tok med Morrowind fra USA, og jeg har spilt det i ca en uke nå :smile: Og det er helt sinnsykt bra! Minusene mine så langt går mest på atmosfære...som at det spilles samme musikk både om natt og dag. :razz: Og alle NPC'ene som er ute om dagen er ute om natta oxo.

Men fant nå ut at det går an å legge til mere musikk ganske enkelt..la til en mp3 med theme fra LoTR filmen, passer perfekt :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...