CAT-scan Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Er det bare meg eller er det noen andre som synes at esken til Morrowind CE er støgg? Den normale esken er jo ti ganger penere, mye bedre boxart...CE er jo bare svart.... En av Bethesda folka sa at CE boksen ser mye finere ut i real life (skjønner egentlig ikke helt hvordan en boks kan være så andreledes i "real-life" enn på et bilde men....) Det bruker jo liksom å være omvendt, man betaler jo tross alt litt ekstra... - Boksene - Normal versjon - Collectors Edition [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-05-17 01:29 ] Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg lasta forresten ned theme sangen til Morrowind nå...dette blir bare bedre og bedre, jeg klarer snart ikke vente mer! Hvis dere ikke har hørt den enda, for all del last ned! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Poenget er at den har sånne innskrapinger og sånne mønster i glatt/blankt som ikke synes så godt på bildet. Om den er penere er en annen sak. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Er klar over den glatt/mønster greia, synes fortsatt den ser støggere ut enn den normale versionen... kanskje jeg skal kjøpe meg begge? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Den styggeste er uansett x-box versjonen. Heslig x-box grønnt dvd cover... Fysjom. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 hehe....fysjom indeed ****, jeg får Barks flashbacks hver gang jeg hører "fysjom", begynner å le hver gang jeg hører ordet :smile: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 hmmmm... Jeg likte best den svarte jeg :smile: Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Den svarte boksen ser mer exclusive ut! Likte den svarte best for min del.. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Tror ikke jeg skal kjøpe det anyway. Bare hvis det virkelig imponerer meg. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 NÅ HOLDER DU KJEFTEN DIN!!! MORROWIND ER DET BESTE SPILLET NOENSINNE!!!!! HAR DU SNIFFA SOPP ELLER NO!? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 22:31, Co[]V[]bster skrev:NÅ HOLDER DU KJEFTEN DIN!!!MORROWIND ER DET BESTE SPILLET NOENSINNE!!!!!HAR DU SNIFFA SOPP ELLER NO!? åh, så sint liten duttebass. :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Omtale av Morrowind her på gamer.no til helgen ( tell your friends :smile:. Så skal du nok se det er et "must have". Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 I anmeldelsen på Gamespot var de nokså kritiske mot en del elementer i spillet, bl.a at NPCene rundt omkring ble litt statiske og at dialogene ble litt latterlige. Den mest irriterende "feilen" de kunne finne var at man ikke kunne begå forbrytelser i skjul uten å bli beryktet over hele byen (les: vakter kommer springende med en gang). Samme som Daggerfall, vel? Veldig irriterende, uansett!! Det fikk karakteren 8.7, og ut fra den kritiske anmledelsen å dømme synes jeg det var litt høyt. Ser fram til anmeldelsen fra Gamer.no. Gleder meg uansett som besatt til å prøve det!! :smile: [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-17 00:08 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Gamespot tar feil vil jeg tro. Så lenge ingen ser deg så blir du ikke tatt. Dette har jeg gjort gang på gang, og så lenge ingen ser deg blir du IKKE tatt. Men, snakker du med en guard sammetidig som du bærer tyvegods blir du tatt. Ser noen du stjeler, kommer de også etter deg. Det er jo dette som er så stilig med stjeling i Morrowind. Fatter ikke hvorfor Gamespot skriver dette. Det samme gjelder forøvrig drap! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 00:29, Erling E. skrev:Gamespot tar feil vil jeg tro. Så lenge ingen ser deg så blir du ikke tatt. Dette har jeg gjort gang på gang, og så lenge ingen ser deg blir du IKKE tatt.Men, snakker du med en guard sammetidig som du bærer tyvegods blir du tatt. Ser noen du stjeler, kommer de også etter deg.Det er jo dette som er så stilig med stjeling i Morrowind. Fatter ikke hvorfor Gamespot skriver dette.Det samme gjelder forøvrig drap! Betryggende ord! :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Hvis du vil lese flere reviews av spillet (med anmeldere som er en del flinkere enn gamespot sine...) så gå til www.rpglplanet.com/morrowind Her er det mange linker til reviews... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Betyr det du sa nå at du må kvitte deg med mordvåpenet? Isåfall - megatøft!! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Quote: Den 2002-05-18 13:24, Jellyfisk skrev:Betyr det du sa nå at du må kvitte deg med mordvåpenet? Isåfall - megatøft!! Tvilsomt. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 *går og venter på Collector's Edition skal dumpe ned i postkassa* Søskenbarnet mitt tok med Morrowind fra USA, og jeg har spilt det i ca en uke nå :smile: Og det er helt sinnsykt bra! Minusene mine så langt går mest på atmosfære...som at det spilles samme musikk både om natt og dag. :razz: Og alle NPC'ene som er ute om dagen er ute om natta oxo. Men fant nå ut at det går an å legge til mere musikk ganske enkelt..la til en mp3 med theme fra LoTR filmen, passer perfekt Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 den linken til vanelige boxarten der hos gamers mix (tror da linkene var bytet om) er litt feil eller så er det forskjell fra europeiske versjonen til den amerikanske for her er min å den har ingravninger å greier liksom hele logoen (teksten som sier morrowind ) og den bak er opphevet i forhold til den lysebrune bakgrunen osv. http://home.no.net/zoneman/images/mw.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå