Raz Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hepps, jeg har 2 19" skjermer koblet til pc'en min. Jeg installerte akkurat Generals og begynte å spille. Jeg oppdaget fort at dersom jeg bevegde musa mot den sida den andre skjermen står, går pila over til den andre skjermen og "map'et" på skjerm 1 blir stående i ro. Jeg får altså ikke scrollet meg til venstre på map'et. Finnes det en løsning på dette problemet? Takk! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Deaktiver den ene skjermen når du spiller. Edit: Endret 18. september 2004 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Du kan prøve å bruke "spanmode" det kan du lese mere om i guiden til schmelck Hvilket skjermkort har du? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 EDIT: du kan trykke ned høyre musknapp å bevege musa, det gjør jeg, da slipper jeg å deaktivere skjerm nr 1 Endret 20. september 2004 av notalive Lenke til kommentar
Raz Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Takker for svar! Jeg endte opp med å bruke et program som heter UltraMon. Det gjør det enkelt å deaktivere skjermen. Programmet legger også inn taskbar på skjerm2 og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå