zup Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det noen ISP som lar deg ringe opp via modem for å bli internett kunde? Har en som sitter på Heidrun og vil ha internett via laptopen sin. Forslag? Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nå forsto jeg ikke helt hva du mente, men hvis du tenker på noen som lar deg surfe uten at du må betale abennementsavgift (bare teleskrittene) så vet jeg i alle fall om frisurf. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Telenor Frisurf skal ha en internett-adresse hvor du kan logge deg på for å registrere deg. passord og brukernavn er "gjest". skal se om jeg finner url og oppringnigsnummer snart. Du kan jo også bare ringe 05000 og få instruksjoner Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det noen ISP som lar deg ringe opp via modem for å bli internett kunde? Har en som sitter på Heidrun og vil ha internett via laptopen sin. Forslag? start.no, uten noe mikkel med passord eller noe bare ring opp 21405060 Lenke til kommentar
zup Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Takker så meget, mener jeg ringte ett slikt nummer engang, men husker jo ikke slikt for alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå