las^se Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hei leter litt etter et trådløst headset med mikrofon som jeg kan bruke når jeg ringer med skype... noen forslag? budsjettet er spinkelt, men jeg har nå muligheten til å svi av litt hvis det er nødvendig... takk Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nah, lagde en tråd om dette tidligere, det er bare et par kjempedyre. Det krever mer energi å drive en sender enn bare en mottager. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 trådløse mirkofoner da? eller mikrofon du kan stå en del meter fra? (i samme rom...) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har en sånn mic oppå skjermen, den bør vel funke fint i kombinasjon med trådløse hodetelefoner. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 har sett sånne bluethoot-alternativer til en 5-600 kr.. er det noe... (må kjøpe bluethoot-adapter til pc'en og da... blir vel fort 1000 spenn da... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg var også ute etter dette en stund... lette noe veldig... fant ikkeno som var innenfor rimelighetens grenser... Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det finnes mange trådløse mikrofoner, men alle er beregnet på profesjonelle brukere og prisene er deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå