Konamixx Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Vurderer å kjøpe meg bærbar å valget står nå mellom 1557 eller G556E. Lurer på om dere kunne fortelle meg deres meninger om disse to, eller gi en litt mer fyldig test av 1557, noe lignende den som allerede er laget om G556E på dette forumet. Klarer ikke å bestemme meg Vet at det finnes flere poster som ligner denne, men alikevel... Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvorfor ikke kjøpe cl 56??? Lenke til kommentar
zingy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) ....eller gidde og lese igjennom det som allerede er skrevet her inne om de maskinene......!!! .....da burde du ha nok grunnlag til og ta en fornuftig avgjørelse....!! Endret 19. september 2004 av zingy Lenke til kommentar
herregud Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Burde tydeligvis lage en poll her. Lenke til kommentar
Beop Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 1557, bedre design og mindre kronglete Velger å heller stole på noen som kaller seg Aopen, enn noen som kaller seg Elitegroup (det å fremme kvalitet gjennom å kalle noe elite er jeg ikke for). Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tror nok det faller i smak og behag på det her valget. Ikke noen fasit Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Velger å heller stole på noen som kaller seg Aopen, enn noen som kaller seg Elitegroup (det å fremme kvalitet gjennom å kalle noe elite er jeg ikke for). Dårligste argumentet jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
Beop Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Velger å heller stole på noen som kaller seg Aopen, enn noen som kaller seg Elitegroup (det å fremme kvalitet gjennom å kalle noe elite er jeg ikke for). Dårligste argumentet jeg noensinne har hørt. Er ikke ett argument, men bare en personlig mening. Dessuten kjøper jeg 1557 fordi det er Netshop som leverer til meg. Netshop kommer før alt annet. Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Velger å heller stole på noen som kaller seg Aopen, enn noen som kaller seg Elitegroup (det å fremme kvalitet gjennom å kalle noe elite er jeg ikke for). Dårligste argumentet jeg noensinne har hørt. Er ikke ett argument, men bare en personlig mening. Dessuten kjøper jeg 1557 fordi det er Netshop som leverer til meg. Netshop kommer før alt annet. Så hva er det din personlige mening er basert på da? Hvorfor liker du Netshop bedre enn Elitetroup? Det må da være mer enn at du ikke liker Elitegroup bare pga av navnet Elite... Det blir litt tynt... Lenke til kommentar
Beop Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Må dere slutte å være så fordømt prippete. Han (trådstarter) spør om hva folk anbefaler, så sier jeg at jeg foretrekker Netshop. Hvis dere ikke klarte å se humoren og ironien i elitepjattet, so be it, men poenget er at jeg liker Netshop sin 1557 bedre enn Elitegroup sine maskiner FORDI som jeg tidligere sa: quote"1557, bedre design og mindre kronglete" Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har kjøpt 1557 og er veldig nøgd Hadde eg berre visst korleis eg gjer dvd'en sonefri... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har nettopp kjøpt en G556E selv, fra Multicom. Kan ikke annet enn å anbefale denne! er en virkelig bra pc, til en bra pris, og multicom er en av de mest servicevennlige og profesjonelle nettbutikkene jeg vet om. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 1557 her, kjempefornøyd . Vil tro at begge maskinene er kjempeflotte, og at det er smak og behag som avgjør. Men en poll hadde vært interessant! Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Valget mitt falt på Netshop, men jeg hadde kontakt med både dem og Elitegroup før jeg bestemte meg og det er ingenting å utsette på kundeservicen dems, greie og seriøse kundebehandlere Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har kjøpt 1557 og er veldig nøgd Hadde eg berre visst korleis eg gjer dvd'en sonefri... Jeg bruker AnyDvd programmet for å gjøre dvden sonefri. Lenke til kommentar
Tored Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 1557, bedre design og mindre kronglete Velger å heller stole på noen som kaller seg Aopen, enn noen som kaller seg Elitegroup (det å fremme kvalitet gjennom å kalle noe elite er jeg ikke for). Du har tydeligvis aldri prøvd en G556E Det er mye finere design, og bedre kvalitetsfølelse på G556E enn 1557 "plastikkongen". Innholdsmessig er de ganske like, men prismessig er G556E billigst, ihvertfall på it24.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå