Gå til innhold

G556E eller 1557?

Konamixx

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg bærbar å valget står nå mellom 1557 eller G556E.

Lurer på om dere kunne fortelle meg deres meninger om disse to, eller gi en litt mer fyldig test av 1557, noe lignende den som allerede er laget om G556E på dette forumet. Klarer ikke å bestemme meg :hmm:

Vet at det finnes flere poster som ligner denne, men alikevel... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velger å heller stole på noen som kaller seg Aopen, enn noen som kaller seg Elitegroup (det å fremme kvalitet gjennom å kalle noe elite er jeg ikke for).

Dårligste argumentet jeg noensinne har hørt.

Er ikke ett argument, men bare en personlig mening.

Dessuten kjøper jeg 1557 fordi det er Netshop som leverer til meg. Netshop kommer før alt annet.

Lenke til kommentar
Velger å heller stole på noen som kaller seg Aopen, enn noen som kaller seg Elitegroup (det å fremme kvalitet gjennom å kalle noe elite er jeg ikke for).

Dårligste argumentet jeg noensinne har hørt.

Er ikke ett argument, men bare en personlig mening.

Dessuten kjøper jeg 1557 fordi det er Netshop som leverer til meg. Netshop kommer før alt annet.

Så hva er det din personlige mening er basert på da? Hvorfor liker du Netshop bedre enn Elitetroup? Det må da være mer enn at du ikke liker Elitegroup bare pga av navnet Elite... Det blir litt tynt...

Lenke til kommentar

Må dere slutte å være så fordømt prippete.

Han (trådstarter) spør om hva folk anbefaler, så sier jeg at jeg foretrekker Netshop. Hvis dere ikke klarte å se humoren og ironien i elitepjattet, so be it, men poenget er at jeg liker Netshop sin 1557 bedre enn Elitegroup sine maskiner FORDI som jeg tidligere sa: quote"1557, bedre design og mindre kronglete"

Lenke til kommentar
1557, bedre design og mindre kronglete :p

Du har tydeligvis aldri prøvd en G556E

Det er mye finere design, og bedre kvalitetsfølelse på G556E enn 1557 "plastikkongen".

Innholdsmessig er de ganske like, men prismessig er G556E billigst, ihvertfall på it24.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...