Upsaker Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har nå kobla pcen til tven, men jeg får ikke klart bilde.. teksten er jo nesten uleselig.. noen som vet åssen jeg får leselig tekst? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har nå kobla pcen til tven, men jeg får ikke klart bilde.. teksten er jo nesten uleselig.. noen som vet åssen jeg får leselig tekst? Kjøp en LCD-TV med DVI-inngang. Alt. 2: Sett ned oppløsningen til 800x600 eller lavere. En TV har mye dårligere oppløsning enn en monitor og egner seg ikke som PC-skjerm bortsett fra spill og film. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har nå kobla pcen til tven, men jeg får ikke klart bilde.. teksten er jo nesten uleselig.. noen som vet åssen jeg får leselig tekst? Kjøp en LCD-TV med DVI-inngang. Alt. 2: Sett ned oppløsningen til 800x600 eller lavere. En TV har mye dårligere oppløsning enn en monitor og egner seg ikke som PC-skjerm bortsett fra spill og film. Så det er virkelig ikke mulig å bruke en vanlig TV? Ingen "finesser" som er mulige? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Finesser ? Eneste alternative er vel som sagt tidligere å sette ned oppløsningen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Med finesser mener jeg kabler eller andre "enkle" inngrep.... Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 TV : 640*480 DATA: MÅ da stå på dette også. Hvis du forventer et någenlunde klart resultat. Gå inn på: Egenskaper på skjerm : Innstilinger : Avangsert : Kort : Vis alle modifikasjoner. Der Velger Du 640 x 480 og Evt. hvis gammel tv :60 Hz Jeg måtte også Kjøre bildet igjennom en video spiller for å få farger og ikke svart/hvitt. Hvis Det Ikke Funker Nå Så Kan Du Gi Opp Tror Jeg Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå