oajen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei har problemer med dvd/cd rom på ECS 556E. cd-rom fungerer greit,kan legge inn programvarer,men ved avspilling av film eller når jeg skulle se på bilder som jeg har inne på cdplate streiket hele greia. Har lagt inn de drivere som fulgte med maskinen. Hva skal jeg gjøre?Hvor finner jeg nye drivere til dvd/cd-rom. Det er at merke Matshita DVD-RAM UJ-820s. Har sjekket på nett,men jeg klarer ikke finne ut av dette. Vet at det er flere her inne som har kjøpt ECS 556E,har det vært problemer hos dere? Håper at noen kan hjelpe meg med dette problemer. Hvor finner jeg nye drivere?Er dette driverproblemer,eller er det hardware feil. Lenke til kommentar
oajen Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Hei,har funnet ut av problemet,trenger derfor ikke noen hjelp. TFN Lenke til kommentar
Totto Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Fint om du kan si hva som var problemet, og hvordan du løste det istedet for bare å si at du ikke trenger hjelp. Kanskje det er flere som lurer på det samme? På den måten så kanskje noen slipper å poste ENDA en post hvis de har lignende problemer?? -totto Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg sliter med det samme med min 556E. Så, som Totto skrev, fint om du kan fortelle hva som er problemet. Lenke til kommentar
oajen Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Den cd med driverer som følger med innstallerte jeg,men dvd avspilling funka ikke,la så inn en codec pakke og da fungerte dvd avspilling. Et ankepunkt på ECS 556E er at det er elendige programvarer/drivere som følger med maskinen.Fy til multicom og produsent Så mitt problem var å legge inn en codecpakke og alt fungerte som det skulle. Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Så mitt problem var å legge inn en codecpakke og alt fungerte som det skulle. Til info: Det følger med fullversjon av Intervideo WinDVD på original driver-CD til G556E. Dette programmet behøves for å spille av DVD-filmer. Det kommer ikke opp valg om installasjon av dette ved autokjør av CD, men programmet kan finnes ved å bla gjennom CD'en. Adobe Acrobat Reader og andre nytteprogrammer kan også installeres på samme måte. Lenke til kommentar
oivind90 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Oajen: Åssen codex pakke var det? Har også samme spilleren og noen cd plater med f.eks bilder på funker ikke. Musikk cd'er funker derimot.. Lenke til kommentar
oajen Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Den pakken jeg la inn var ACE Mega codecs pack.Den fungerte ihvertfall på maskinen. Lenke til kommentar
herregud Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 K-Lite Mega Codec Pack 1.03 Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Installer POWERDVD. Bedre layout, pålitelig levrandør og kule "effekter" mens du spiller av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå