Camron Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Jeg har en helt vanlig logitech-mus som jeg har drevet å moddet litt... da jeg var ferdig virket ikke scrollen på musa lenger... den virker bare hvis jeg trykker på den én gang, for så å dra musa nedover..men virker ikke hvis jeg skal dra finger over den sånn at siden går nedover hakk for hakk liksom... håper dere skjønnte det..takker for evt. hjelp... Endret 19. september 2004 av Camron Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ser du har modet inn en led, er du sikker på at du loddet den til riktig krets? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 jepp..fulgte en meget lett oppskrift..men jeg kan alltids sjekke igjn da.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tukling lønner seg ikke Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 men det er morro for det... dessuten er ikke scrollen såååå jævla viktig sikkert... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ser du har modet inn en led, er du sikker på at du loddet den til riktig krets? der fikk jeg fikset den...lodden kom borti to forskjellige kretser, så jeg fikset den sånn at den bare kom på den ene, og da virket scrollen... takk for tipset.. (sorry for "dobbelposter") Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nå kan du trekke farget vinylfilm over musen eller lime på skinn hehe, hadde vært kult. Noen mus får man vist kjøpt med skinn orginalt? No limited edition greier som var for en stund siden tror jeg... Satte du bare LED i? Mener å ha sett noen som satte vifte i her på forumet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 jeg satte bare i en LED...det var en tråd om modding av mus her i sommer..og der var det mange som prøvde alt mulig fra LED's i musa til vifter i musa.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Prøv å ta bilde med dempet belysning, vises enda bedre da Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 har gjort det...men kvaliteten på bildet suger, så det er umulig å se mønsteret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå