Aalton Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) hei. jeg skal ha nytt TASTATUR OG BSTILLER om ca 20 min.... det må vere godt og bruke og ha en del funksjoner som f eks: lyd kontroll internett mail osv Ps: jeg bestiller en seagate 200 gb disk samtidig er den stille!! ???????? Endret 18. september 2004 av Omy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 For sent? Logitech Internet Navigator Keyboard SE har vel alt du ber om. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) For sent? Logitech Internet Navigator Keyboard SE har vel alt du ber om. Er nok for sent å kjøpe det, ingen som har det på lager lenger. Endret 18. september 2004 av torsvb Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Var på Elkjøp i sta,dem hadde det i hvertfall.. Men prisen er sikkert ikke den samme. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Logitech sin ultra x-flat er konge da. Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Seagate er stille, ja.. Anbefaler den.. Samsung spinpoint er stillere, ingen personlig erfaring med den. Anbefaler Logitech Internet Navigator Keyboard SE.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ultra X er helt klart et alternativ verdt å se på. Har MEDIA - PLAY/PAUSE - MUTE - FAVORITTER - EPOST -WWW _ johanf Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 For sent? Logitech Internet Navigator Keyboard SE har vel alt du ber om. Er nok for sent å kjøpe det, ingen som har det på lager lenger. Oj... Men det er vel en fordel å dra på Elkjøp, Lefdal, Datakjeden etc og prøve de som står utsilt der, da får man kjenne hva man liker osv. Tastatur er en veldig smaksak. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg vet at dette sender posten opp... hadde helt glemt at jeg hadde opprettet denne tråden!! jajaja.... takk for ta dere kom med froslag jeg kjøpte logitech cordles comfort!! deilig tasta tur sitter med dette nå.. og enh 200 gb sagate!barricuda... dere som ikke vet hvilket tastatur dette er så.... synd fro dere.. hehe.. hvis dere husker det microsoft tastaturet som var ganske rått i sin tid.. tuch tastaturet!! det er del på midten! stor flate til og legge håndleddene på... kjempe digg hvis man sitter og chatter>!! hvis amn ikke har trening på tutch så vil jeg anbefalle internett navigator!! kjøper nok det noe senere i vionter!! hehe.. man nmå prøve seg fram til det rette!! takk for al hjelp som sagt! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 dere som ikke vet hvilket tastatur dette er så.... synd fro dere.. hehe.. hvis dere husker det microsoft tastaturet som var ganske rått i sin tid.. tuch tastaturet!! det er del på midten! stor flate til og legge håndleddene på... kjempe digg hvis man sitter og chatter>!! hvis amn ikke har trening på tutch så vil jeg anbefalle internett navigator!! kjøper nok det noe senere i vionter!! hehe.. man nmå prøve seg fram til det rette!! Må være ett bra tastatur, så "lite" skriveleif'r du har Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvis skrivefeil var jøder så er omy en Schindler.. hehe.. er fulstendig klar over det.. nytt tast uvant.. !!! prøver og skriove kjapt men det er vanskelig opå et tat med skille hvis ikke man kan tutch.... lurte litt på og lagen en slags test av tastaturet etterhvert! ;-) så i tilfelle folk lurrer på ossen det er osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå