Gå til innhold

MÅ ha nyttt tastur og bestiller om 20 min....

Anbefalte innlegg

hei.

jeg skal ha nytt TASTATUR OG BSTILLER om ca 20 min....

det må vere godt og bruke og ha en del funksjoner som f eks:

lyd kontroll

internett

mail

osv

Ps: jeg bestiller en seagate 200 gb disk samtidig er den stille!! ????????

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

jeg vet at dette sender posten opp... hadde helt glemt at jeg hadde opprettet denne tråden!!

jajaja.... takk for ta dere kom med froslag jeg kjøpte logitech cordles comfort!! :) deilig tasta tur sitter med dette nå.. og enh 200 gb sagate!barricuda...

dere som ikke vet hvilket tastatur dette er så.... synd fro dere.. hehe.. hvis dere husker det microsoft tastaturet som var ganske rått i sin tid.. tuch tastaturet!! det er del på midten! stor flate til og legge håndleddene på... kjempe digg hvis man sitter og chatter>!! hvis amn ikke har trening på tutch så vil jeg anbefalle internett navigator!! kjøper nok det noe senere i vionter!! hehe.. man nmå prøve seg fram til det rette!!

takk for al hjelp som sagt!

Lenke til kommentar
dere som ikke vet hvilket tastatur dette er så....  synd fro dere.. hehe.. hvis dere husker det microsoft tastaturet som var ganske rått i sin tid.. tuch tastaturet!!  det er del på midten!  stor flate til og legge håndleddene på...  kjempe digg hvis man sitter og chatter>!!    hvis amn ikke har trening på tutch så vil jeg anbefalle internett navigator!!  kjøper nok det noe senere i vionter!!  hehe.. man nmå prøve seg fram til det rette!! 

Må være ett bra tastatur, så "lite" skriveleif'r du har ;):p

Lenke til kommentar

Hvis skrivefeil var jøder så er omy en Schindler.. ;) hehe.. er fulstendig klar over det.. nytt tast uvant.. !!! prøver og skriove kjapt men det er vanskelig opå et tat med skille hvis ikke man kan tutch....

lurte litt på og lagen en slags test av tastaturet etterhvert! ;-) så i tilfelle folk lurrer på ossen det er osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...