alexhegg Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det mulig å se film fra pc`n på tv i fullskjerm modus, og samtidig bruke pc`n til surfing osv?? Kortet er ati radeon 9200. OH Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det mulig å se film fra pc`n på tv i fullskjerm modus, og samtidig bruke pc`n til surfing osv?? Kortet er ati radeon 9200. OH Det er fullt mulig ja og ganske enkelt med Catalyst Control Center. Du må først sette clone mode, så skal du kjøre video i theater mode. Du kan da ha media player e.l. i bakgrunnen mens du surfer e.l. og i fullskjerm på tv. - Clone mode setter du i menyen Graphics Settings under Displays manager. - Theater mode setter du i samme menyen under Video. Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Finner ikke -> Theater mode setter du i samme menyen under Video. OH Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Finner ikke -> Theater mode setter du i samme menyen under Video. OH Det er under Graphics Settings menyen altså. Du har ett valg der som heter Video. Velger du den vil du får frem tre nye menyvalg og ett av disse er Theater Mode. Velger du Theater Mode på menyen får du frem noen muligheter under Overlay Display in Clone Mode. Sett denne til theater Mode. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvor finner jeg Catalyst Control Center? Følger dette med ATi sine drivere eller er det et ekstra program? Og hvis det følger med ATi sine drivere, følger det da med Omega sine? Og hvilke kort fungerer det på? Mitt 9600XT kanskje? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvor finner jeg Catalyst Control Center?Følger dette med ATi sine drivere eller er det et ekstra program? Og hvis det følger med ATi sine drivere, følger det da med Omega sine? Og hvilke kort fungerer det på? Mitt 9600XT kanskje? Det funker fint med 9600xt ja. Du finner det på ati sine sider. Bruker du Windows XP har du en direkte link til download her: Catalyst 4.9 med Catalyst Control Center for Windows XP Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det er ikke så rart jeg ikke finner det. Må ha det nye catalyst conrol center innstalert. Får bare feilmelding når jeg prøver å innstalere. Er ikke Sapphire Radeon 9200 Atlantis 256MB DDR kompatibelt med det nye catalyst control center?? OH Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er ikke Sapphire Radeon 9200 Atlantis 256MB DDR kompatibelt med det nye catalyst control center?? OH Ser dessverre ikke slik ut: Supported on the RADEON 9500, RADEON 9600, RADEON 9700, RADEON 9800, RADEON X300, RADEON X600, or RADEON X800 Series of products Men det finnes sikkert en måte å gjøre det på med ati kontroll panelet, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan. Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 dette funker da flott hos meg =P jeg bruker bare ati control panel.... Egenskaper for skjerm > Instillinger > Avansert > Overlegg(Overlay)> Der finner du kino format nederst Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Theater Mode funker fint på et gamelt Radeon7000, så da funker det nok på de nyere kortene også. Som nevnt over, så se etter "Overlay --> Theater Mode" menyen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tusen takk Hadde dette selv før og syntes det var veldig kjekt, men så måtte jeg formatere og fant ikke igjen CDen til 9600xt kortet mitt og måtte innstallere andre, men kompatible drivere... På grunn av dette måtte jeg hele tiden bytte mellom oppsett hvis jeg ville se noe på TVen! Vet ikke om dette kommer til å funke siden jeg driver å laster det ned enda, men håpe, håpe Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Fikset det til slutt. Det var også i det vanlige control panelet til catalyst. OH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå