ZkedaR Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Min IBM harddisk har krasja... veldi artig siden jeg har masse på den som jeg har veldig liten sjangs til å få tak i igjen(musikk, backup +++) Blant annet masse progz... Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 prøve å laste ned ibm diagnostic test, hvis ikke det funker, bye bye til alt du hadde på disken.. IBM disker tåler ikke å stå på mer en 7 timer pr. dag... (dette har IBM kommet med SELV på en pressekonferanse) Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 har den tatt helt kvelden eller har du begynt å få bad sectors som hindere deg i å f.eks starte windows? sistnevnte skjedde meg og jeg kjøpte en ny, la dataene som var igjen ("alt" i mitt tilfelle, var rask med å konstantere feil, lot den ikke ødelegges mer) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 18:09, ZkedaR skrev:Min IBM harddisk har krasja... veldi artig siden jeg har masse på den som jeg har veldig liten sjangs til å få tak i igjen(musikk, backup +++)Blant annet masse progz...Hva kan jeg gjøre? Jaja trøste deg med at du er ikke alene med å være sløve som ikke har backup,Har akkurat opplevd d samme bare d at d var hovedkortet mitt som tok kvelden.Kjetil Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Den sa bare hadet når jeg skulle restarte etter å ha plukka ut drittram som jeg skal sende tilbake til komplett.no... Vil ikke sende inn harddisken pga. (ehem...) dere vet... Ja... Jaja, får vel grave dypt i lommeboka etter pæng til en WD dah... __ | |__ | | a... nker'n! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Åssen er Seagate, maxtor, Western Digital? Hva burde jeg velge? Shit! Min IBM 45GB har da holdt i 2 år med uptime på flere dager uten stopp! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 18:26, ZkedaR skrev:Åssen er Seagate, maxtor, Western Digital?Hva burde jeg velge?Shit! Min IBM 45GB har da holdt i 2 år med uptime på flere dager uten stopp! har 4 av d diskene,Alle klager over ibm men eg har ikke hatt noen problemer med dem.Eg har wd 100gb er veldig fornøyd med den,den er mye raskere en d gamle ibm diskene mine,Er ikke riktig å samenlingne d to diskene ny og gammel teknologi.Kjetil [ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-05-10 18:58 ] Lenke til kommentar
letmein Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 IBM 45G 75GPX saken har en lei tendens til å kuppe... alle kameratene mine som har den disken har hatt problemer med den, jeg har den sjøl (har faktisk ikke hatt problemer.. enda..) noe merkelig disk er d nå jaffal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå