sasund Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hei Vet ikke helt om dette er rette plassen å spørre, men gjør et forsøk... Jeg har satt opp en box med knoppmyth, alt fungere utenom live tv (får bare ststic eller sne som noen kaller det) Har sjekket frem og tilbake, men har ikke funnet en løsning etter en uke med knoting, søking på nettet og lesing i diverse forum. Maskinen består av: Amd Athlon XP 1700 Twinmos 512mb minne Seagate Barracuda 7200.7 120GB Asus A7n8X-X Asus G4Ti4200 Hauppauge! WinTV PVR250 tv-kort Litt mer info: dette vises etter at jeg har 'modprob tveeprom' tvee: Hauppauge: model=32054, rev=B148, serial#=2758736 tvee: tuner=LG TP18PSB11D (idx=48, type=29) tvee: tuner fmt=PAL(B/G) (eeprom=0x04, v4l2=0x00000007) tvee: audio_processor=CS5331 (type=9) så man skulle vel tru at kortet er skikkelig installert. ellers får jeg ingen feilmeldinger i logene. prøver å tune inn kanalene med 'xawtv' men finner ingen kanaler. kabelen står i så er ikke det heller (får bilde på tven). Noen som har noen ideer om hva som er galt? På forhånd takk... Mvh Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå