1234567890qwertyuio Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har klart å ødelegge skallet til SN45G-en min og har bestilt dette skallet, og jeg så her at en fyr har fått en slik en inni shuttelen sin. Han hadde det der Black Mesh skallet og heatpipen, det jeg lurer på er om det vil gå å sette den comcoen inn i min SN45G? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har klart å ødelegge skallet til SN45G-en min og har bestilt dette skallet, og jeg så her at en fyr har fått en slik en inni shuttelen sin. Han hadde det der Black Mesh skallet og heatpipen, det jeg lurer på er om det vil gå å sette den comcoen inn i min SN45G? Ser jo ut som det går..(med modifikasjoner). Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ok, noen som har peiling på hva salgs modifiksasjon han har gjort? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ok, noen som har peiling på hva salgs modifiksasjon han har gjort? Du kan jo søke på nicket hans på forumet på den siden du linka til da. Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er min Shuttle det der Det går med 2 timer intens mekking... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå