Dr.Greve Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 /Dudeldei Hadde du lest guiden nøye, så står det der at man skal bruke dss-20 eller dss-25. Derfor skrev jeg i innlegget hva du trengte for å oppdatere k700i, og hvor du kunne kjøpe denne dss-25 på nettet. jeg har lett etter dss-25 i flere norske nettbutikker og ikke funnet noe dss-25. men jeg fant den i en dansk nettbutikk som har leveringsavtale for norge. Jeg kjøpte min dss-25 der. Tok det lang tid før den kom? Jeg bestilte for over en uke siden og sitter fremdeles og venter Lenke til kommentar
robot Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 /Dudeldei Hadde du lest guiden nøye, så står det der at man skal bruke dss-20 eller dss-25. Derfor skrev jeg i innlegget hva du trengte for å oppdatere k700i, og hvor du kunne kjøpe denne dss-25 på nettet. jeg har lett etter dss-25 i flere norske nettbutikker og ikke funnet noe dss-25. men jeg fant den i en dansk nettbutikk som har leveringsavtale for norge. Jeg kjøpte min dss-25 der. Tok det lang tid før den kom? Jeg bestilte for over en uke siden og sitter fremdeles og venter Det tok ca 14 dager fra jeg bestilte den og til den kom i posten. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dss-25 følger med alle P900 ihvertfall, kjenner dere noen som har P900 og nett så kan dere oppdatere hos han/hun uten å kjøpe en selv :-) Regner med at den følger med til P910, men vet ikke hvordan det er med P800. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg spør igjen.. Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ? bor i tr.heim Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Oppdaterte i går kveld og det fungerer bra, forandringer jeg kan se er endring i fonten på operatørlogo og tidspunktet på samtaler. Ellers så prøvde jeg å bruke mest mulig strøm i går kveld, og det kan faktisk se ut som om batteritid er blitt bedre Noen som vet andre endringer? Lenke til kommentar
kugan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg spør igjen.. Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ? bor i tr.heim Hei! DSS-20/25 er veldig vanskelig å få tak i i Norge . Du må kjøpe dingsen fra www.mytrendyphone.dk eller et annet sted. Siden SE P900 er levert med DSS-20, kan du prøve å låne dingsen fra en som har SE P900 som du kjenner, slik jeg gjorde. Etter oppdatering, ble batteritiden meget bra . Lykke til! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Siden SE P900 er levert med DSS-20, Bare for å pirke litt. Min P900 ble levert med DSS-25. Men hvorfor ikke bare levere inn mobilen til et service senter? Det er gratis med en slik oppdatering... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg spør igjen.. Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ? bor i tr.heim Jeg fikk napp hos KP-Teknikk i Arendal. Ring 37002400 og forhør deg der hvis du ikke finner noen lokale butikker som selger DSS-25. Den kostet forresten 590 kr... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg spør igjen.. Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ? bor i tr.heim Jeg fikk napp hos KP-Teknikk i Arendal. Ring 37002400 og forhør deg der hvis du ikke finner noen lokale butikker som selger DSS-25. Den kostet forresten 590 kr... Det var dyrt!, da leverer jeg den heller til et servicesenter Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvorfor trenger enn dss-25 for og oppdatere telefonen? Hvorfor ikke en vanlig datakabel mellom telefon og data som f.eks. DCU-11? Funker ikke den? Hva er egentlig dss-25 for noe? Finner den ingen plasser. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg spør igjen.. Noen som vet om man kan kjøpe dss-25 i butikker ? bor i tr.heim Jeg fikk napp hos KP-Teknikk i Arendal. Ring 37002400 og forhør deg der hvis du ikke finner noen lokale butikker som selger DSS-25. Den kostet forresten 590 kr... Det var dyrt!, da leverer jeg den heller til et servicesenter Er ikke mange kronene dyrere enn å bestille fra Mytrendyphone når man tenker på frakt og evt. toll/moms. Koster å være "kar", vet du Lenke til kommentar
kaarejohan85 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg hadde et problem med min k700 med at når batteriindikatoren min viste halvtomt, så slo den seg av. Antageligvis pga. at batteriet var tomt. Jeg kjøpte meg DSS-25, og prøvde å oppdatere. Det gikk bra, men jeg har fortsatt det samme problemet. Da jeg kikker på logfilen som ligger i C:\Programfiler\Sony Ericsson\Update Service\log\mySEUSlog.txt' finner jeg følgende linje: 22.42.56:796 79 Error Didn't get ack for shutdown of loader (by) homeflash.msconnector.nb. Så spørsmålet er: Er det noen som har oppdatert telefonen via Update Service som har fått den samme linja i logfila si? Har prøvd flere ganger med samme resultat Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 YES, var jeg så heldig at jeg fikk oppgradert min k700 med nyeste softwaren. Jobber på Lefdal og de hadde kjøpt inn en slik docking stasjon. Så jeg sparte noen hundrelapper der Jeg har merket stor forskjell på batteri levetiden. Batteriet holder mye lenger enn før. Noen andre som har opplevd det samme etter oppgraderingen? Lenke til kommentar
Morp[]eus Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den som leter finner! http://www.forbrukershop.no/script/forbruk...&subvarenr=5739 http://produkt.amobil.no/fritekst_sok.php?...emin=&pricemax= Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Det var bra. jeg har hørt at man kan kjøpe dss-25 hos elkjøp og andre foretninger. nå er det to nettsteder man kan kjøpe dss-25. www.mytrendyphone.dk eller www.forbrukershop.no dette burde være enkelt nå da dere. Endret 29. september 2004 av robot Lenke til kommentar
bardoo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Noen som vet hva det kommer på å bestille en dss-25 fra danmark, inkl frakt og eventuelt toll og tollgebyr osv? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 YES, var jeg så heldig at jeg fikk oppgradert min k700 med nyeste softwaren. Jobber på Lefdal og de hadde kjøpt inn en slik docking stasjon. Så jeg sparte noen hundrelapper der Jeg har merket stor forskjell på batteri levetiden. Batteriet holder mye lenger enn før. Noen andre som har opplevd det samme etter oppgraderingen? Har dere /lefdal fått in ?? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 eus' date='29/09/2004 : 12:33'] Den som leter finner!http://www.forbrukershop.no/script/forbruk...&subvarenr=5739 http://produkt.amobil.no/fritekst_sok.php?...emin=&pricemax= Hvordan betaler man?? Betaler man med kort der å da ? eller i posten når den kommer ? betaler ikke med kort.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Noen som vet hva det kommer på å bestille en dss-25 fra danmark, inkl frakt og eventuelt toll og tollgebyr osv? Husker ikke helt nå. sjekk nettsiden for pris. Jeg betalte med kort. og pakken kom med posten. Lenke til kommentar
bardoo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ja, vet den koster 400 danske kroner, men det jeg egentlig lurte på er om det er mye toll/tollgebyrer for å bestille fra danmark? Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå