Rafael Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 God dag! Jeg har bare et lite merkelig 'problem' som jeg gjerne vil i det minste forstå. Når jeg går inn på websider som http://www.google.com/ så får jeg dem på svensk. Hele systemet mitt er dog på engelsk, og slik vil jeg ha det på nettsider også. Noen som har en anelse om hvor kjernen til dette 'problemet' ligger? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 kan ha noe å gjøre med ønsket språk hvilket os / browser kan være browser identification som ber google om svensk Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Hmmmm... OS-et og nettleseren (som resten av systemet) er jo som sagt engelsk, derfor vil det være rart om den spør om google på svensk. Jeg har derimot tatt en telefon til ISP-en min og funnet ut frem til en mulighet. Er derimot usikker på hvordan jeg skal gjengi det, men det har hvertfall noe med at UPC eier en del IP-adresser som brukerne 'låner' av firmaet mens de er pålogget. Dette skal tydeligvis være en grunn til at jeg kanskje får opp noen sider på svensk. Selv trodde jeg kanskje det hadde noe med proxy å gjøre, men det har jeg jo aldri innstilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå