Stone Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Fikk meg trådløst internett for ca. 14 dager siden, og ifølge itavisen.no speedometer test ligger jeg på gjennomsnittlig 1000kbit/s noe som er brukbart :smile: Men med engang jeg skal spille sliter jeg! Spesielt fps spill, får ofte disconnect melding, spretter opp til over 1000 i ping!!! Måtte klart meg med D2, men nå har det og begynt å lagge som faan!!!! Er det noen innstilninger som jeg kan sjekke? Sider hvor jeg nettopp får sjekket ping? (skal prøve å bytte nettverkskort bare for å sjekke om det er det som er feilen) Kjører WinXP Pro btw, men fått ny harddisk og til helga blir det dual booting(98se/2000adv. server/XP-pro) Alle innlegg mottas med stooor takk! Jeg sliter............... S-O Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 D er bare sånn med den trådløse dritten Lenke til kommentar
Stone Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Trippel booter(fått Maxtor 740x )! Når jeg kjører win98se er alt i orden Takk for hjelpen N00B! yuo=teh ghey!!! s-O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå