Superslask Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 ja det funker fint hvor lenge? du hadde selvfølgelig fått tilbake et nytt kort, siden dem ikke kunne bevise at du har ødelagt kortet selv. du har heller ikke gjort noe som bryter den garantien dem leverer, så dem hadde gitt deg nytt kort. har vært i værre situasjoner enn deg ang. deler, men likevel har jeg fått nytt. men du dro det lengre, du limte faktisk på en kondis. nå kan du bare drømme om å få nytt kort. det beste du kan gjøre nå er å spørre en kyndig om han kan hjelpe deg med å skaffe en ny kondis og lodde den på, eventuelt lodde på den som er brukket. jævlig kjipt om kortet går ad dundas under et LAN. men som en person sier tidligere i tråden, vil nok ikke dette ha så veldig mye å si om du har en helt ålreit PSU og andre ting som ikke "lekker" denne kondisen skal bare fjerne støy, noe som jeg vil tippe det er lite av der. men, man kan aldri være sikker. hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg fått fikset det. og jeg er ikke en person som pleier å bruke tid på å fikse ting, alle mine ledninger til vifter og til min hjemmelagde viftestyring er tvunnet og teipet, det med en åpen kobberledning (RLPP, ringeledning) som forbindelse. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Er nå så lei av folk som sier at det ikke varer og so on.. noen som kan låse tråden? Funker fint nå, blir det bittelitt mer elektrisk lyd driter jeg da faen i det Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 når vi sier støy, mener vi ikke lyd... steng tråden for min del, men om du lager en tråd om et HK som helt uventet blei ødelagt, tror jeg ikke mange svarer om dem har lest denne tråden her... Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vi kunne vurdert det bedre om du viste oss bilde av hovedkortet. Om det er en komponent som ikke var lodda går det sikkert bra. Men om det er en kondensator som andre her sier kan du få stabilitetsproblemer. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hehe.. tenkte litt feil på det med støyen seff Anyways.. ligna ikke på noen kondensator egentlig. Var ikke metall i endene, vanskelig å lodde da. Men kortet funker rått inntil videre det, så får vi se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hvordan ser delen ut da? er den liten eller stor? har den vært lodda på? (ettersom du sier det ikke var metall der) Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hva med å få tatt et bilde av det.. så alle kan få se hva du har gjort.. kanskje det vil forklare en del for oss. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Bare glem det nå Om jeg får noen problemer kan jeg ta bilde og forklare bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå