_Furien_ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har ett lite problem her når jeg kjører videonen fra kamera og over til PCen. Bruker Piinacle sitt overføringsprogram, (capture), men mister utrolig mange frames! Slet ikke med dette forrige gang jeg redigerte (ca. 1 år siden), men problemet kom for ca. 1/2 år siden. Det ble borte igjen, men da ble lyden merkelig, liksom strekt. Har et Canon Mv650i kamera. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har du defragmentert harddisken i det siste? Hvis ikke, kan det være en grunn til droppede frames. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ok, defragmenterer nå.. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det hjalp lite å defragmentere. Noen andre ideer ? Kan det hjelpe å formatere hele systemet? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hva slags system kjører du FAT32? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hva slags system kjører du FAT32? Jeg kjører ntfs. Har jeg for lite minne? (512mb), eller bør jeg dedikere en egen hd til å lagre den redigerte filmen på? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ok, har testet litt mer, og finner ut at jeg ikke mister frames på systemdisken (120gb WD) Derimot mister jeg mange frames på en 200gb s-ata wd ... kan det lønne seg å formatere denne?, eller kan problemet ligge i at den sitter på en kontroller som kjører gjennom pci-bussen? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hmm.. Hvis du vil vite svaret prøver du det ut :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå