LOJ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 har stilt skjermen min på 100 i lys og 100 i kontrast..allikavel er skjermbilde ganske mørk..fadern har akkurat samme skjermen(samtron 96p),så jeg testet hans skjerm(som er stilt inn på 100 i lys og 55 i kontrast) på min pc..da var skjermbildet lysere,slik som det skal være.. noen som vet hva problemet er?er det skjemen min som er ødelagt?evt er det mulig å få garanti på det(garantien er ikke gått ut)? mvh Lars-O Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har du sjekket at du ikke har mørke farge innstillinger i windows. Altså slike driver innstillinger? Du kan jo stille de slik at skjermen får de fargeinnstillingene du vil ha. Har en pc med et gammelt skjermkort. Når jeg legger inn drivere til det blir skjermbildet veldig mørkt. Da må jeg bruke innstillingene i driveren til å justere. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har du brukt samme kabelen begge gangene?? kan jo hende det er det som er galt. Hvis ikke er det antakelig et eller annet med skjermen, såfremt du har hatt de samme innstillingene for skjermkortet begge gangene du prøvde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå