-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har fått meg AMD64 og littavhvert, og vet at skjermkortet jeg har nå ikke er bra, og skal bytte det etterhvert. Prblemet er at i CS og CZ kan jeg bare kjøre i software mode, og ikke Open GL og D3D som jeg har brukt før! Jeg har ikke byttet skjermkort, kortet jeg har er HO* Radeon 9200 Atlantis 128Mb PCi*ST Hva er galt? Det har funket før... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du kan antageligvis finne problemet imellom tastaturet og stolen din Men, har du installert den riktige driveren? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Du kan antageligvis finne problemet imellom tastaturet og stolen din Men, har du installert den riktige driveren? Driverne som fulgte med kortet på en cd er installert... Hmmm, kanskje jeg skal se om jeg finner en ny driver på nettet? Btw mellom tastaturet og stolen min er pcmusa, og den er da vel ikke problemet? Eller mulig du mente moa.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 nei mente ikke moa, men derimot moi som er mer korekt skrevet. Men ja, brukerfeil er det en stor sjangs for ja. Ati.com Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 På ati.com var det ingen drievre til 9200 som jeg kunne finne, men det var til 9500 og oppover.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-cataly...25a-017633c.exe Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Så det var DEN ja! TY Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Skal bare si ifra om at det funker med de nye driverene. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei... jeg hadde samma kort! Mitt problem var at jeg rett og slett ikke hadde installert direct X!! Jeg kunne heller ikke kjøre i annet i software!!! Sjekk om du har Direct X 9.0c (geForce 6800nu kommer imorra ) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Som sagt; Det funker... DirectX var installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå