Gå til innhold

Repair av OpenOffice

Errae

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliter virkelig med OpenOffice,-

Versjonen av OpenOffice er 1.1.1 og er den rpm pakken som følger med FC2.

Ikke fungerer øæå, Det ligger ikke inne noen av tingene som bør ligge der ;D Jeg får bare beskjed om å kjøre repair av OpenOffice. Men hvor ligger mappen jeg kan kjøre den repairen ut av ?

Hvis jeg kjører ./setup fra /home/errae/.rhopenoffice så begynner den bare med ny install.

Noen tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke det nei,- skal sende en bug til redhat.com ja

Hvordan får jeg rensket bort alt som tilhører OpenOffice ? Med dette mener jeg at hvis jeg fjerner rpm som fulgte med distroen så ser jeg at det ligger mange filer for eksempel på home området mitt. Kan disse slettes da ?

takk for hjelpen Kyrsjo

Endret av Errae
Lenke til kommentar

"Repair" av openoffice går rett og slett ut på å slette ~/.openoffice/ og ~/.sversionrc

Kan ikke se jeg finner noe grafisk verktøy i farta på min meny, men det er et grafisk verktøy for å gjøre det i Skolelinuxen på jobben. Bruker uansett bare å slette .openoffice-mappa og .sversionrc-fila i hjemmekatalogen.

Lenke til kommentar

hm,- nå har jeg avinstallert rpm pakken som fulgte med FC2. slettet .sversionrc og alt annet med OpenOffice i home mappen min.

Deretter installerte jeg OpenOffice på /opt/OpenOffice som anbefalt i install guiden,- så tok jeg en workstation install,- men dog igjen øæå fungerte ikke )=

Er det noen instillinger ellers på pc'en som kan virke inn på dette ? øæå fungerer ellers helt perfekt alle plasser i FC2. Det er bare i Open Office at det klurer,-

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...