gekko4u Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) når jeg spiller av filmer (fks divx) i fullscreen kommer det striper på bildet ?? dette skjedde både i winxp (norsk) og winxp sp2 (engelsk) noen som har hatt samme problemet ? *edit* må fylle inn litt info om hardware oxo xp 2400+ geil pc3200 256mb hjelper det om jeg slenger i et gforce 3 kort ?? siden jeg har så lite ram ? Endret 18. september 2004 av gekko4u Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 har hatt samme problemet.. men mest når jeg kjørte tv i fullscreen, men da går det jo på tv kortet.. merkelig. trodde kanskje det kunne være pga varme, men vet ikke.. kjørte xp 2200+ og 256 ddr no-name.. skader jo ikke å prøve med et gf3 kort! Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har hørt at dette skyldes jordingsfeil. "Mine" striper er horisontale og beveger seg sakte oppover...får elektriker inn her snart uansett, da skal jeg be han sjekke jordinga i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå