kbj140 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Er det Seagate S-ATA 200gb hardisk dere anbefaler folkens?? har snakket med mange forskjellige og mange mener denne er den beste? det jeg lurer på er om dette stemmer ? jeg ville ha meg en hardisk som ikke produserte så mye varme og lyd. og som var rask og billig + atden ikke bråker så mye. noen som har et bedre forslag eller som er enige om at denne harddisken er best? Endret 18. september 2004 av kbj140 Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 jepp, må si meg enig. pr dags dato ville jeg valgt den disken selv skulle jeg kjøpt meg ny harddisk. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har nettopp fått denne disken selv, når det gjelder ytelse er den helt overlegen de to andre diskene jeg har i kassa som er en WD 80G JB og en Maxtor 120G. Men den bråker en smule mere enn WD disken min, men ikke noe som sjenerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå