SONAR Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) #EDIT av moderator -fjernet innlegg på grunnlag av hyppige hopp mellom caps og vanlig skrift. Hold deg unna Caps lock. Det oppfattes som skriking, og i det minste er det veldig vanskelig å lese- Endret 5. oktober 2004 av Afseth Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Beklager er kun vant med min TV (32pw9509). Den tar s-vhs på alle 3 scartene, og finner dette automatisk.... Her er det noe som ikke stemmer. Ifølge bruksanvisningen og Philips sitt produktblad så støtter denne TV s-video på EXT2 slik som (nesten) alle Philips TV-er. EXT. 1 can handle CVBS and RGB, EXT. 2 CVBS and Y/C, EXT. 3 CVBS and RGB. Ja.. hvis du bare kommer med tull torkelma så kan du heller holde det for deg selv istedenfor å villede oss andre. Jeg kjører S-vhs på av1 på 32pw9509. Intet problem.... Men, for all del erik, vil du ikke at jeg skal skrive her så trenger jeg ikke.... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kjører S-vhs på av1 på 32pw9509. Intet problem.... EXT1 på den TV-en støtter kun kompositt og RGB ifølge Philips. Da blir jeg litt nyskjerrig. Hva slags apparat og kabel bruker du på EXT1? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjører S-vhs på av1 på 32pw9509. Intet problem.... EXT1 på den TV-en støtter kun kompositt og RGB ifølge Philips. Da blir jeg litt nyskjerrig. Hva slags apparat og kabel bruker du på EXT1? Jeg kjører en standard monster s-vhs kabel fra forsterker (inn på et scart-adapter). DVD'en kjører jeg rgb på AV 3. Jeg har lest igjennom brukermanualen til TV'en en del ganger, og mye her tyder på beta papir. En del data stemmer ikke. Noen steder på nettet står det at den har sub, andre ikke. I min bruksanvisning står det at det skal være nettop dette (sub), men tv'en har det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå