Gjest Slettet+432 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Heisann... Har installert bittorrent, og lagt til en linje i /etc/mailcap men bittorrent vil ikke funke skikkelig... Laster ned, men alle feltene er tomme (dvs estimated time left, download to og så videre). Den har stått slik i nesten en halvtime nå. Noen som har tips? Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bruke en annen BT-klient? Regner med at du har java, og da er http://azureus.sf.net faktisk vanvittig bra. Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Dette trenger ikke nødvendigvis ha noe med klienten å gjøre. Det kan ha med at trackeren er nede, tilkoblingsproblemer, osv osv. Skjer dette med alt du prøver å laste ned? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Slutter meg til det at azureus er vanvittig bra. Har den faktisk kjørene på desktop #2 nå Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kaster meg på vogna av anbefalinger av azureus. På tross av at jeg aldri klarer å huske hva den heter, eller stave det når jeg først husker det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har bare prøvd å laste ned 3 ting, og det har skjedd på alle. Prøver å bytte klient senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå