ebe Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Har en overgang fra S-VHS til RCA hvor det er 6 pins på S-VHS-kontakten. Hvorfor er det 6 og ikke 4? Kan noen svare meg på det? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Sikker på du ikke har fått en med PS/2-plugg? :razz: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Tror ikke d gitt.. Fikk den med mitt Hercules kort. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 17:17, ebe skrev:Har en overgang fra S-VHS til RCA hvor det er 6 pins på S-VHS-kontakten. Hvorfor er det 6 og ikke 4? Kan noen svare meg på det? På kabelen min som går fra videoen til tv er d bare 4piner inni.Kjetil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Fordi noen har tenkt. Det heter forresten _S-Video_-plugg. S-Video kommer med en pin-out på 4. Den er: *Luma signal *Luma ground *Chroma signal *Chroma ground Mens 6-pin DIN AV har: *Mode select *Video in/out *Ground *Left audio in/out *12V *Right audio in/out Men, de har samme fysiske grensesnitt, og kan (muligens?) brukes om hverandre i et DIN<->RCA-adapter. Så, den kan brukes med S-Video og 6-pin DIN AV. Me thinks. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Takk skal du ha, Lars :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå