osoerebo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei. Jeg har fått vite at AMD 64 CUP'er er glad i minne med aggressive timings. Jeg har kjøpt følgende RAM brikker til mitt socket 939 system: http://tinyurl.com/5vnm3 Er det noen som kan fortelle meg om jeg har gjort et bra kjøp? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Den linken så mistenkelig ut... Jeg klikker ikke der. Kan ikke du fortelle oss hva som står der da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Den linken så mistenkelig ut... Jeg klikker ikke der. Kan ikke du fortelle oss hva som står der da? haha, redd for tinyurl? http://www.newegg.com/app/viewproductdesc....T=System+Memory Endret 18. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fin RAM det der (ikke det råeste som finnes, men god for det om) Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Fin RAM det der (ikke det råeste som finnes, men god for det om) Arrester meg om jeg tar feil, men fra det minnet jeg har kjøpt til det råeste som er, feks Corsair TWINX 3200XL (2-2-2-5) så er det vel forsvinnende liten forskjell ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Den linken så mistenkelig ut... Jeg klikker ikke der. Kan ikke du fortelle oss hva som står der da? Det ligger vel i ordet? tinyurl for å gjøre url'n mindre, og linker til den egentlige siden, doh. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fin RAM det der (ikke det råeste som finnes, men god for det om) Arrester meg om jeg tar feil, men fra det minnet jeg har kjøpt til det råeste som er, feks Corsair TWINX 3200XL (2-2-2-5) så er det vel forsvinnende liten forskjell ? Ikke forsvinnende liten, på XL er det den mest effektive faktoren (tRDC) som er redusert i forhold til ditt. I tillegg er det et minne som (forhåpentligvis) har bedre klokkeegenskaper enn ditt. Det råeste jeg mener finnes er minne med Micron G IC'er, OCZ er de eneste som jeg har sett som bruker disse IC'ene. (med nok spenning greier de DDR600) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå