Magnusha Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Har tenkt til å klokke mitt GeForce 6800GT kort til ultra. Men vet ikke hvor mye jeg skal klokke. Hvis jeg klokker mister jeg garantien da?? Takker for alle svar Endret 18. september 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Garantien forsvinner hvis det ryker så vil du ikke få noe nytt pga. overklokking, men ingen ser at du har overklokket kortet. Jeg ser ikke poenget i å klokke det kortet... Går det for dårlig eller trenger du mer spenning i hverdagen? Endret 18. september 2004 av CaZpeR Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det første du vil trenge er et program til å klokke skjermkortet med. F. eks Powerstrip eller Rivatuner. Lenke til kommentar
pez_ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei. Skjønner ikke hvorfor, det er jo bra fra før av! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei. Skjønner ikke hvorfor, det er jo bra fra før av! Men nå spurte han jo ikke etter folk sin mening. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) leste her på forumet at garantien ikke ryker hvis du klokker.... men hvor mye skal jeg klokke for å komme opp i "ultra"?? Edit: Velkommen til forumet pez_ Endret 18. september 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå