Nilsen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Etter mange forsøk på å sette sammen et sett på microplex fant jeg ut at det billigste ville være å ta ett fra komplett.no Jag fant da dette som jeg likte ganske godt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123974&cks=PRL Jeg lurer på om vannblokken til skjærmkortet vil passe til mitt 9800pro, og til et x800 som jeg skal oppgradere til etter vært? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 jeg spurte for noen uker siden på Asetek forumene, og de sa at 9800pro har samme monteringshull som x800, så den burde passe. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Noen som kan bekrefte dette? Kan ikke huske å ha sett noen kjølere som (riktignok i henhold til info. på webshop) støtter både 9800 og x800. Men for all del, fint om jeg tar feil--- Større utvalg da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) En Venn av meg kjøpte det settet. Og han bruker det nå på x800. Så den passer der. Men om den passer 9800pro er det jeg er inntresert i. Noen som kan forklare meg hvofor denne har blitt flyttet til luftkjøling? Endret 9. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Enkelt, husker du "reorganiseringen"? Da rotet de sammen alle trådene og samlet disse i kjøling. At jeg har rapportert 100+ tråder etter den gang er helt sikkert! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Enkelt, husker du "reorganiseringen"? Da rotet de sammen alle trådene og samlet disse i kjøling. At jeg har rapportert 100+ tråder etter den gang er helt sikkert! Samme her.. Raportert 5-6 stk i denne kategorien. Bla denne, som nå er flyttet. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Da er vi 2 Vi må nok alle stå på for å rydde opp i dette kaoset Endret 9. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå