askeladden2004 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei, jeg har en Acer bærbar med bluetooth etc, samt en N7610. Jeg har åpnet kontroll panel og sjekket innstillingene for trådløs overføring på PC...alt er sjekket av ....Default location for transferred files...er har jeg forsøkt med forskjellig..bl.a. Nokia browser. Det er til og med sjekket for icon i oppgavelinjen min, men uten at jeg har noe icon der. Når jeg så forsøker å sende et foto med Blåtann fra telefonen...finner den ikke enheter...etc...Jeg har også forsøkt å åpne Nokia browseren på PC n min...hjelper ikke. Noen ide?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg vet ikke, men er det ikke like greit å bruke kabelen som fulgte med da? Det er det jeg gjør iallefall.. Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Yep, jeg bruker kabelen også....men er det ikke morsomt å få til alt da? Lenke til kommentar
skibum Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei Det kan jo kanskje være at din pc er satt på ikke søkbar? Det har jeg gjort på min får å unngå at folk skal drive å søke etter den og å prøve å komme seg inn. Du sjekker dette ved å bruke høyre mustast på BT (bluetooth) ikonet nede til høyre i windows (Der alt av f.eks. nettverkstilkoblinger, messenger osv legger seg) og klikke på avansert konfigurasjon. Du vil da få opp en boks hvor det er en del "arkfaner" og du klikker på tilgjengelighet. Bare for å prøve så kan du sette tillat alle, og se om dette hjelper. Hadde masse problemer med min 6600 og BT også, så det kan jo være noe annet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 legg inn pcsuite og lag en bluetooth serialport og overfør. Støtter ikke maskinen det så må du sette maskinen til å sende bluetooth signaler så andre kan se dem Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Problemet er at BT iconet ikke er der...enda boksen er sjekket for at det skal være der! Er ikke det merkelig? Jeg har allerede gjort Bluetooth søkbar for alle PC og jeg har innstallert Pc suite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå