BluE_MoON Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hva synes dere om den nye starwars filmen ? Jeg synes den var rævva dårlig. Det er greit nok at det var en dårlig TS men fy fabian for en møkka film. [ Denne Melding var redigert av: BluE_MoON på 2002-05-10 17:13 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Bryr meg ikke så serlig om star wars jeg. Så jeg driter i om den var dårlig eller ikke. Men dog er det en god grunn når folk spørr meg om jeg vil være me å se den :smile: Da sier jeg bare: Nah.. den var dårlig... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Kun tapere (!!!) som ser bra filmer slik som Star Wars før de kommer på kino! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Det vare jo episode 1 også da. Hørte at den har fått bedre kritikker er den forrige da, eller kanskje du ikke har kontakt med den følsomme siden i livet ditt. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Gleder meg som en unge, jeg! Hørt at bildet var bra, men lyden suger...stemmer det? (laster den ned no) Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 D må være waist å se den før den kommer på kino... særlig i pisskvalitet og knøttlite bilde?? skal på premiæren jeg og jeg gleder meg som bare f... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Er det bare meg eller er dere idioter som ikke skjønner kor man legger disse emner. Dette har ingenting med data å gjøre. men uansett gidd å laste ned vcd (filmet med cam) Det er jo ikke noe kult å se filmer i dritt kvalitet Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 SW:EP2 har fått kjempekritikker da. Gleder meg skikkelig til SPOILER? ( se på statusbaren for å se teksten) Når det gjelder denne telesync saken som er sluppet så er du jo garantert å ødelegge opplevelsen. Nei, først kino! Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hvis den ligger ute på nettet nå så må det jo dreie seg om en kopi laget med videokamera. Det blir jo gjerne ikke helt bra når man tar opp det som skjer på lerretet med videokamera. Lyden er vel sikkert også bare lyden i salen hvor de har tatt det opp. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 http://www.aftenposten.no/kul_und/article....rticleID=329322 Skal på premiere 16. jeg også. Bare 1 uke igjen Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg bryr meg kun om de EKTE Star Wars filmene,(episode 4,5 og 6). Det var no annet d!! Har sett episode 1 og d var ikke no annet enn nok en effektfilm for meg.. Skal man få skikkelig Star Wars følelse så se de første filmene! [ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-05-10 17:57 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg