Gå til innhold

Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Slot-in , Bulk, (DVD-106S)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Nazrac skrev (2002-05-10 17:09):

Har bestillt denne spilleren. Noen som har erfaring med den ut over det som står her på hardware.no?

Meget bra DVD-spiller.

Fattern har den på sin manskin.

PS! Legg slike inlegg under CD, Harddisk & Lagring

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 17:24, Yngvejos skrev:

Kjøp heller aopen 16/40pro slot in.

det er samme spilleren bare 100 kr billigere.

ser penere ut oxo da det står kun dvd i front.

Er ikke Pioneer spilleren fin nok i fronten?

Jeg digger min, med slot-in!

Det er bare best.

Hvorfor lagde man spillere med tray i det hele tatt?!?!?

Lenke til kommentar

Det ser jo mye bedre ut med slot-in enn tray, men slot-in motoren blir slitt ut etterhvert (men det tar lang tid). Min gamle 24x Panasonic slot-in cdrom har nå hatt problemer med å spytte ut cd'ene i ca 2 år... Jeg bruker en vvanlig tray 16x Sony. Ikke fordi jeg ikke vil ha slot-in,. noe jeg synes ser kulere ut, men den var billigere...

Noen som vet om en bra software-decoder ? DJeg klarer ikke å spille av dvd-er flytende, selv med min tbird 1.33....

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt en slik spiller(DVD-116) , men jeg valgte tray bulk, for jeg drev å studerte en del tidligere diskusjoner her osv, og der var folk som anbefalte tray pga støy. Det ble sagt at når de holdt hånden foran slot sprekka, så ble den radikalt dempet, og at slot sliter mer på platene også.

Men på testsidene står det om et program du kan laste ned for hvordan begrense støyen også, og hvordan gjøre sonefri.

Men jeg skrev det annensteds, hvor jeg lurte på om jeg kan koble til tv, eller om jeg kan inst. nytt skjermkort eller må ha hele hovedkortet.

Men det har blitt antydet at jeg trenger ikkenoe, men kan koble til uansett.

Det ble etterlyst opplysninger om mitt hovedkort, eller jeg måtte skru opp og se. Men jeg fikk en ide, og la hovedkortet ut på en side.

http://members.fortunecity.co.uk/gao/hovedk.htm

Hvis noen ser der om jeg kan/eller ikke koble til Tv, eller no nyttigt tips der på det, så er jeg glad for det.

Jeg kan selvsagt spørre på elkjøp da, men det er ikke alltid de vetigste svar du får der.

Men Dvdromet kostet bare 657(739 tot.), så det er jo ingenting, og det er bare til å se på skjermen hvis ikke tv kan brukes da. Kan jo være ok det å :smile:

må tenke meg om

skal nok finne på noe lurt

groenn

[ Denne Melding var redigert av: groenn på 2002-05-12 21:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

*snip*

Men på testsidene står det om et program du kan laste ned for hvordan begrense støyen også, og hvordan gjøre sonefri.

*snip*

noen som har en link, den pioneer linken kom ikke frem til noe jeg kunne bruke, btw, jeg mener til en 105S(f) dvd-rom...?

Lenke til kommentar

Her:

http://www.hardware.no/tester/cd/pioneer_d...116/index3.html

Der kan du ble deg frem til de forskjellige resultatene.

Men, hvis du har peiling, vet du hvordan man trinnvis gjør for å bruke den firmware filen og det programmet som står henvist til der, når du skal gjøre sonefri?

(eller om noe sted der er veiledning om det)

Jeg fikk i dag spilleren, og har lastet ned både firmware filen, og utility prog.

hilsen

G

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...