Stref Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei! Når en person ikke fyller ut et felt her trodde jeg meningen var å få en feilmelding tilbake. Det skjer ikke. Hvorfor? Scriptet er: <html> <head> <title> Mail meg </title> </head> <body> <h2 align="center"><u>Mail Status</u></h2> <?php $epost = "min mail"; // Din epost $tema = "Mail fra prosjektsida"; //Subject $fra = "FROM: $sender"; $melding = "Fra: $navn\n"; $melding .= "$hilsen\n"; if ($navn == "" || $epost == "" || $hilsen == "") { echo "<h2>Feil!</h2>"; echo "<p>Eposten kan ikke sendes fordi du ikke har fylt inn de nødvendige feltene.</p>"; echo "<p><a href=\"javascript:history.back(1)\">Tilbake</a></p>"; } if(mail($epost, $tema, $melding, $fra)) { echo "<p>Mailen er sent. Webmaster vil snart få beskjeden din.Takk!</p>"; }else{ echo "<h2>Feil! Det oppsto feil under sending av mailen</h2>"; echo "<p>Vennligst prøv på nytt.</p>"; echo "<p><a href=\"javascript:history.back(1)\">Tilbake</a></p>"; echo "<p>Hvis problemet fortsetter trykk <a href=\"mailto:min mail\">her</a>"; //din mail adr } ?> </body> </html> Lenke til kommentar
magh Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Prøv $_POST[ 'navn' ], $_POST[ 'epost' ], $_POST[ 'hilsen' ] osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå