Oylud Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Har akkurat kjøpt et Olympus Camedia C-700 ultra zoom, men har store problemer med å koble det opp mot PC. Selve kameraet fungerer helt fint. Jeg kan få sett på bildene ved å forhåndsvise dem på kameraet, eller koble det til TVen. Men jeg får ikke vist bildene på PC-en. Fikk det til å fungere lenge nok til å få vist ett bilde en gang, men etter det har jeg kun fått feilmeldinger eller blå skjerm! Alt burde fungere. Windows Finner kameraet og drivere er innstallert, Men når jeg prøver å hente inn bildene med Camedia Master, så oppnås det ikke kontakt med kameaet. Men det fungerte altså en gang. Helt til jeg fikk blå skjerm etter noen sekunder. Har også prøvd å åpne kameraet via Min Datamaskin, men dette resulterer også i blå skjerm! Kan ikke se at det er jeg som gjør noen feil her! Kan det være noe feil med USB-kabelen eller selve kameraet? Har prøvd å innstallere det på 2 forskjellige PC-er nå uten hell. noen som har en løsning før jeg blir gal?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 17:08, Oylud skrev:Har akkurat kjøpt et Olympus Camedia C-700 ultra zoom, men har store problemer med å koble det opp mot PC. Selve kameraet fungerer helt fint. Jeg kan få sett på bildene ved å forhåndsvise dem på kameraet, eller koble det til TVen. Men jeg får ikke vist bildene på PC-en. Fikk det til å fungere lenge nok til å få vist ett bilde en gang, men etter det har jeg kun fått feilmeldinger eller blå skjerm! Alt burde fungere. Windows Finner kameraet og drivere er innstallert, Men når jeg prøver å hente inn bildene med Camedia Master, så oppnås det ikke kontakt med kameaet. Men det fungerte altså en gang. Helt til jeg fikk blå skjerm etter noen sekunder. Har også prøvd å åpne kameraet via Min Datamaskin, men dette resulterer også i blå skjerm!Kan ikke se at det er jeg som gjør noen feil her! Kan det være noe feil med USB-kabelen eller selve kameraet? Har prøvd å innstallere det på 2 forskjellige PC-er nå uten hell. noen som har en løsning før jeg blir gal?? På forhånd takk! Har du sett på sidene til Olympus Camedia og Camedia Master om d er noen oppdateringer.Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå