Claw_Server Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hallais Jeg bruker Firedaemon til å gjøre serverne til service. Jeg prøver å starte mIRC som service men jeg kan ikke det fordi den der "evulitation" boxen kommer opp, går det ann å skippe denne ? Eller skrive i parameter boxen att jeg trykker "Ok" ett eller annet.. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg prøver å starte mIRC som service men jeg kan ikke det fordi den der"evulitation" boxen kommer opp, går det ann å skippe denne ? Ja, du kan betale for det, det er ikke gratis Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 er det ikke mulig å skrive noe i "parameters" at den skal automatisk trykke "OK" der ? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nei, den dukker opp uansett, helt til du registrerer det.. Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 blah Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 sånn det er med ting som koster penger det vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå