Lapette Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Skal vi se, har ikke holdt så mye på med 3D og lignende, men liker å trykke på avtrekkeren (utløseren) på mitt Digital Ixus V2 her er et resultat, litt fint synes dere ikke? Endret 25. november 2004 av Lapette Lenke til kommentar
jh67 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tak MARVIL Er igang med flere forskellige projekter...designer også logoer, ikoner osv,..så site skal snart opdateres igen, hehe. vh Jan Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Skal vi se, har ikke holdt så mye på med 3D og lignende, men liker å trykke på avtrekkeren (utløseren) på mitt Digital Ixus V2 her er et resultat, litt fint synes dere ikke? Er ikke det der et foto? Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skal vi se, har ikke holdt så mye på med 3D og lignende, men liker å trykke på avtrekkeren (utløseren) på mitt Digital Ixus V2 her er et resultat, litt fint synes dere ikke? Er ikke det der et foto? Og hvilken del av "avtrekkeren (utløseren)" og "Digital Ixus V2" var det du ikke skjønte? heh. Jeg lukter både digitalt fotokamera i begge der. (kanskje også fordi jeg har et IXUS 400 ) Tsk tsk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Dette er et bilde jeg har tenkt å bruke som cd-omslag. Det ble lagd ved å sette sammen tre forskjellige ansikter. Vet noen hvordan man skal få bildet så stort som det er i virkeligheten? Prøvde å linke det direkte, men forumet tillot ikke tagger med dynamiske lenker eller noe sånt. Endret 11. februar 2005 av cun Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) [IMG=http://img139.exs.cx/img139/7/albumcannibalurinefc025ai.jpg] For øvrig et veldig tøft bilde! Endret 11. februar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Tøft! Endret 12. februar 2005 av Marsan Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Lapette, Marsan: Denne kategorien er for bilder lagd hovedsaklig på en datamaskin. Fotografier oppfyller ikke det kriteriet. Foto-kategorien. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 nerdVANNA; Marsan sitt bilde var vel strengt tatt ikke et fotografi Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) nerdVANNA; Marsan sitt bilde var vel strengt tatt ikke et fotografi Var det tidligere. Eller et utrolig bra datamaskingenerert bilde. Endret 12. februar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 nerdVANNA; Marsan sitt bilde var vel strengt tatt ikke et fotografi Var det tidligere. Eller et utrolig bra datamaskingenerert bilde. 3675522[/snapback] Ta det som et kompliment, Marsan, for det der ser i hvert fall jeg at ikke er et foto. Men det er øvelsen sin skyld Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ta det som et kompliment, Marsan, for det der ser i hvert fall jeg at ikke er et foto. Men det er øvelsen sin skyld 7087319[/snapback] Hvis du ser etter en gang til, legger du kanskje merke til at Marsan endret posten sin? Hvem som helst kan se dèt bildet ikke er foto... Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Nå er jeg ikke særlig flink når det gjelder design ol, i og med at jeg bare har hatt photoshop siden slutten av sommerferien, og jeg har heller ikke øvd så mye, men her er noe: EDIT: Vil foressten legge til at det dere lager rett og slett ruler! Endret 17. oktober 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå