andyscota Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hvis man har RAID og 1hd, er det anbefalt? Jeg vet om en som har RAID og 1hd og han sier at det hakker veldig mye, er dette sant? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 vil bare komme med en komentar... RAID med en disk går ikke ann... hele poenget med et raid oppsett er at en skal kunne utnytte to eller flere hdd'r bedre.... Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 RAID står for "Redundant Array of Inexpensive Disks". Det betyr at det er to eller flere harddisker som "samarbeider" på en eller annen måte. Så hvis det er èn fysisk harddisk, går det ikke med ordentlig RAID. Hvis du snakker om to harddisker som er raidet til en logisk, skal ikke dette være tregt, uansett om du har RAID 0 eller 1. Lenke til kommentar
andyscota Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Ja... jeg skal bare ha 1hd, så da kjøper jeg ikke raid da.. takk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå