Stretch2 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvordan får jeg convertert en mpeg2 fil til avi eller divx? Hva bruker jeg? Fått noen filmer som er mpeg2, men til tross for mpeg2 codec så vil de ikke vises skikkelig, piping i lyden og grønne firkanter i bildet.. Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du finner noen guider her http://www.videohelp.com/avi2divx.htm Lenke til kommentar
Stretch2 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Tusen takk!! Er helt oppgitt, får de bare ikke til å spille skikkelig, begynner å lure på om de filene er ødelagte.. eller ræva kvalitet.. Hva med "mkv" filer, vært borti det? Får ikke åpna de.. Lenke til kommentar
Stretch2 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Har testa med div prog, prøvd å convertere og reparere men de filene er vist ødelagt, slette slette.. Men programmene er geniale, har gjort alle filmene mine om til divx og xvid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå