coolengan2002 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har bestilt meg noe dilldall fra www.perel-import.com og jeg bare stusser om det er noen som har noen erfaringer med denne forhandleren? Det har seg slik at jeg er litt spent på om det er mye feil på produktene han selger, og hvordan det er med retur osv. Mvh Robert!! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 spl e jo ganske vel renomert da, har ikke hørt noe om boschman Lenke til kommentar
sfh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 spl e jo ganske vel renomert da, har ikke hørt noe om boschman hvor har du hort om "spl"...? da spl som i de produktene han selger...? de spl produktene er oem, og laget paa en japse/koreansk-fabrikk paa bestilling fra perel.. staar jo ikke saa mye om de heller...ingen viktige parametere opplyst... samme er det med dynabel subbene fra eltek....... mvh, Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hehe, trur jaggu eg utrykte meg feil der ja. Eg mente eg har hørt noe om di der spl sakan, (kompis av en kompis, osv) det skal dunke, men spiller ikke rent.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå