X-Fiesta Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Sjekka nettopp <produktnyheter> på PS Data, og der var det STORE mengder Thermaltake produkter til ganske lave priser! F.eks vannkjølingsettet Big Water Cooler til bare 862,- Har lurt på hvorfor de til nå ikke solgte Thermaltake, siden de har importert det i lengere tid... De har også fått en egen kategori for casemods. Endret 18. september 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det noen her som har erfaring med det vannkjølings settet? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 NICE pris. Passer denne til socket typen 754? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nå vet jeg hvem som skal labbe en tur opp på PS data ja Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Trenger man bare denne? eller må man kjøpe noe ekstra?? Hørtes ikke helt komplett ut siden den kostet under lappen, ingen som har prøvd denne før?? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) http://www.hardkorehardware.com/reviews/bi...er/bigwater.htm ConclusionThis has to be one of the best water coolers I have ever come across and for that I award it with a Value award due to its excellent cooling and design. The total score for this water cooler is 99/100 I just want to add a thanks to Flora and Thermaltake for letting me review this excellent water cooler Pros Does its job Well built, good design No leakages Simple to install Comes with coolant Quiet has a good heat transfer Cons Could have had thicker tubing for better cooling. Setup can be time consuming on other style motherboards. http://www.overclockercafe.com/Reviews/coo...ater/index.html Pros Excellent cooling Inexpensive Fits LGA775, P4, K7, K8 and AMD Sempron Very compact Easy installation Efficient water block design Ultra compact pump with LED Pump inlets and outlets "bend" making installation that much easier. UV reactive lines and coolant (PLENTY extra of each) Cons Must have mainboard with holes around socket for all applications but AMD K7. Virker som ett bra sett. Endret 18. september 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Billig vannkjøligsett. Det hadde passer jo perfekt for meg som ikke har allverden med penger på konto/lommeboka. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det ser da ut som en viss baron kommer til å slakte lommeboken BIG water Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Lurer på om det er lett å utvide det til å gjelde GPU i tillegg.. Ser brukbart ut, og testene var jo positive Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 det der virker kjempe messig! men hva var det problemet med montering av den på hovedkorta med unntak det de i testen hadde.. ? Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Passer dette settet til Socket A? Jeg vet det står, men jeg husker ikke hva Socket A har for annen betegning... Edit: Off, nå så jeg på PS Data og så sto det at den passer Socket A...flaut Endret 18. september 2004 av Hybrid_g33k Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 det der virker kjempe messig! men hva var det problemet med montering av den på hovedkorta med unntak det de i testen hadde.. ? I testen brukte han ikke hullene rundt sokkel, men klips.... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Trur seriøst at eg kjøpe det! Ser jo heilt greit ut! Er pumpa bra? Vis eg siden skal komme på å lage meg ei GPU eller NB blokk? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 NICE pris. Passer denne til socket typen 754? Jepp, og den passer også til LGA775, P4, Socket A, 754 og 939 Lurer på om det er lett å utvide det til å gjelde GPU i tillegg.. Skulle vel ikke være så vanskelig det, men hvis du skal overklokke i tillegg er det mulig det kan bli litt mye for radiatoren men De selger jo også denne gpu-blokka på psdata... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Noen som vet om denne kan brukers selv om jeg ikke har de 4 "monteringshullene" på hk? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Noen som vet om denne kan brukers selv om jeg ikke har de 4 "monteringshullene" på hk? Ja, men bare til socket A. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Noen som vet om denne kan brukers selv om jeg ikke har de 4 "monteringshullene" på hk? Skulle gå det ja siden disse klipsene til socket A følger med. The installation of this was very simple on a K7 (socket A) style motherboard, after I removed the old standard heatsink it was just a case of getting the water block and some thermal compound and clipping it to the board. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fett, da bestiller jeg om det ikke er noe anna jeg burde tenke på? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hadde bestillt BigWater fra MPX for ca 1100,- så da var det jo bare å avbestille og flytte ordren til PSdata, fikk da både BigWater + GPU blokk til omtrent samme prisen, nice :-) Lenke til kommentar
Valent Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fy faen!!! heelt konge av psdata, har lenge tenkt på å kjøpe det!!! endelig. PS!!: Digger dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå