CurSe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Vel... Trenger noen tips til ny musikk man kan høre på. Har ingen ny musikk å nyte, så har dere noen tips? Liker: Marilyn Manson In Flames Children Of Bodom Dimmu Borgir Susperia ... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Sonata Arctica og Freedom Call er to grupper jeg liker veldig godt. Kanskje ikke fullt så tungt som de du ramser opp, men det er mulig du vil like de. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Alan Jackson har mange gullkorn. Ellers kan jeg anbefale den profilerte sangerinnen Dolly Parton, mye god og moralsk oppbyggende musikk der i gården! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Cradle of Filth Ram-Zet Opeth Pagans Mind The Kovenant Anbefales på det sterkeste... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Carpathian Forest Emperor Immortal Grimfist Enslaved Windir Bathory Dissection Gorgoroth Iniquity Satyricon Death Opeth blablabla... Det eg kom på i farta. Endret 18. september 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Iron maiden ozzy ac/dc alice cooper Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Liker:Marilyn Manson In Flames Children Of Bodom Dimmu Borgir Susperia ... Du liker Marilyn Manson, det er industrial metal/rock hvis eg ikke tar feil. Andre industrial band: -Nine Inch Nails -Rammstein -Clawfinger -Theatre of Tragedy (de 2 siste albumene) In Flames er gøteborg/melodic death metal... andre gode band i denne sjangeren -Arch Enemy -Soilwork -Chimaira Bandet Norther har ganske lik stil som Children of Bodom.. Musikk som ikke nødvenvigvis samsvarer så enormt med musikkstilen som du nevner, men som er vanvittig bra! (Men det meste er metal da, uten om Pink Floyd, men folk som liker metal liker ofte Pink Floyd ) -System of a Down -Pink Floyd -Dream Theater -Jorn Endret 18. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Mye bra musikk som er foreslått her! Opeth er jo et must da Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Noen som kan hjelpe meg? Har veldig rar musikk smak har jeg hørt Liker 80talls(?) hits: Eks, M.jackson - Beat it. The tramps - disco inferno Mike Oldfield - Moonlight shadow Liker også: Hoobastank Soil Hammerfall Clawfinger Rednex +++ En del "hits" (Liker en sang fra en gruppe, resten av sangene er drit.) Feks: Mousse t - Im so horny. B52 - Privat Idaho Trenger hjelp snarest, har hørt samme musikken xx ganger Edit: en til, Eurythmics - Sweet Dreams Endret 18. september 2004 av eXploid Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kanskje fått fler svar hvis du har postet i musikk forumet? men her kommer noen : Nocturnal Rites Arch Enemy Avantasia Iced Earth Kamelot Lake Of Tears Lost Horizon Masterplan Shaman Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Liker 80talls(?) Liker også: Hoobastank Soil Hammerfall Clawfinger Rednex Skaff deg mer Micheal Jackson Hoobastank er nu metal hvis eg ikke tar feil. Andre bra nu metal band: System of a Down, Incubus, 311 Hammerfall er powermetal. Elendig power metal egentlig. bra powermetal: Jorn, Manowar Clawfinger er industrial rap metal: Rage Against the Machine er bra rap metal.. Nince Inch Nails, Marilyn Mansons, Rammstein, senere Theatre of Tragedy er bra industrial... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 mye nyttig. Takk, har hørt mye om System of a Down, men testet 1 sang fra System of a Down, og la oss bare si at den ikke holdt mål Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 System of a Down har laget veldig mye forskjelig musikk.... så eg vil si at du gjør det godt i utforske... Forskjelene på album 1 and de 2 siste er så store at det er noen fans som kun liker det første og hater det andre, og omvendt.... Å teste en sang holder ikke! Eg hatet den første Tool sangen eg hørte, men nå digger eg de! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Infected mushroom Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (Men det meste er metal da, uten om Pink Floyd, men folk som liker metal liker ofte Pink Floyd ) det tror jeg stemmer ganske bra jeg elsker metallica og Iced Earth f.eks..og nærmest tilber Pink Floyd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Pantera Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Helt supert. Nå gjenstår det bare å se om platekompaniet har noen av disse artistene/gruppene dere nevnte(så sinnsykt trist at Feedback i tromsø er borte nå som jeg har den lista med musikk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå