Gå til innhold

Politi idioti - for folk flest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som sagt; 75 spesidaler i realkapital mister. I tillegg har jeg solgt lodd for ukjent antall idrettslag, men det regnes vel ikke som netto verdiskapning på BNP.

Har du egentlig krav på noe mer beskyttelse fra Politiet når du bare har betalt 75 kroner i skatt? Hadde Politiet vært privatisert hadde du i beste fall fått en refleks for å hindre at du blir påkjørt når du raver hjem i alkoholrus sponset av Lånekassen (som du vil legge ned).

Lenke til kommentar

som sagt; 75 spesidaler i realkapital mister. I tillegg har jeg solgt lodd for ukjent antall idrettslag, men det regnes vel ikke som netto verdiskapning på BNP.

Har du egentlig krav på noe mer beskyttelse fra Politiet når du bare har betalt 75 kroner i skatt? Hadde Politiet vært privatisert hadde du i beste fall fått en refleks for å hindre at du blir påkjørt når du raver hjem i alkoholrus sponset av Lånekassen (som du vil legge ned).

:!: Den var faktisk bra! - Jeg har brukt lånekassens likvider og tærer nå på oppsaprate midler, men elelrs stememr beskrivelsen.

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar
SnowDOG_; Han er bare 19 år og drita full.

Til over helgen i første omgang, hadde vel vært nok. ;)

Kan ikke forvente så altfor mye av den sammensetningen.

Oppgående nok til å huske og/å reglen samt og trekke enkele slutninger, Politet er for å beskytte forbryterne mot samfunnet, ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Personlig syns eg du burde få noen ukers ferie!

Jeg er tilhenger av ytringsfrihet, så jeg synes ikke noen bør bli utestengt fra forumet.

Ikke alt av ytringsfrihet er bra/lov. Ikke en gang i Amerifscka.

Ytringsfrihet som går på bekostning av andre er ikke særlig populært.

Lenke til kommentar

Til over helgen i første omgang, hadde vel vært nok.  ;)

Oppgående nok til å huske og/å reglen samt og trekke enkele slutninger, Politet er for å beskytte forbryterne mot samfunnet, ikke omvendt.

Simpelt.

Lenke til kommentar

Simpelt.

Det enkle er ofte det beste - særlig blandt nordmenn.

Lenke til kommentar

Simpelt.

Ser ikke hva det har noe med saken å gjøre.

Kunne du kanskje forklart oss, lille venn? :D

Lenke til kommentar

Simpelt.

Ser ikke hva det har noe med saken å gjøre.

Kunne du kanskje forklart oss, lille venn? :D

Utrolig hva man ser med en promile på 1,37. Ellers så er jeg 1,87 på strømelesten, så lille venn er noe malplassert.

Lenke til kommentar

Ikke alt av ytringsfrihet er bra/lov. Ikke en gang i Amerifscka.

Ytringsfrihet som går på bekostning av andre er ikke særlig populært.

Bra og lov er ikke nødvendigvis det samme (ta f.eks. The Patriot Act i USA). Jeg mener at rasistiske ytringer burde være tillat under ytringsfriheten, så lenge man ikke sjikanerer på personnivå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...