Gå til innhold

Politi idioti - for folk flest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte hvor mye skatt du har betalt. Svar på det.

Hvor mye jeg har klart å få fradrag på (BSU, realisert aksjetap etc9 er urelevat. Ifjord betaltem jeg 75 kroner i skatt på en inntekt a 60000,- det var stort sett formueskatt.

Hvor mye du har klart å SNYTE ligningsmyndighetene for, mener du? Og nei, det er ikke "urelevant" når spørsmålet mitt er hvor mye du har betalt i skatt.

Du hevder at du har betalt politiet for å gjøre en jobb - kom med beviset!

Lenke til kommentar

Jeg spurte hvor mye skatt du har betalt. Svar på det.

Hvor mye jeg har klart å få fradrag på (BSU, realisert aksjetap etc9 er urelevat. Ifjord betaltem jeg 75 kroner i skatt på en inntekt a 60000,- det var stort sett formueskatt.

Hvor mye du har klart å SNYTE ligningsmyndighetene for, mener du? Og nei, det er ikke "urelevant" når spørsmålet mitt er hvor mye du har betalt i skatt.

Du hevder at du har betalt politiet for å gjøre en jobb - kom med beviset!

Scanner neppe selvangivelsen min mista'

Lenke til kommentar
Ey - ble stemning i denne tråden.Beviser min tese om at nordmenn kjøper aviser som handler om sex, rasisme, sexsjokk, homodrap og sexhomorasisme!

Ord som sexsjokk, homodrap, etc. er jo uttrykk laget av den ultrakommersielle tabloidpressen som synes det er viktigere å tjene penger enn å drive seriøs journalistikk. Hvis du virkelig er en kapitalist bør du jo applaudere dette.

Lenke til kommentar
Hva er galt med å være en arbeiderunge? Arbeidere er vel mennesker som works for a living, er det ikke? Det er jo ikke kjeltringer du snakker om.

Rart at 9/10 drapsmenn jobber i industrien, som "nyare amerikansk forskning tyar på"

Så du mener at alle som jobber i industribransjen er mindre verdt?

Som jeg sa. Det forundrer meg at de ikke lappet deg ned først.

Tipper du kunne terget på deg Ghandi med den holdningen.

Lenke til kommentar
Scanner neppe selvangivelsen min mista'

Jeg ber ikke om en kopi av selvangivelsen din, bare at du forteller hvor mye du har tilført samfunnet i form av skatteinntekter, siden du påstår at du betaler for deg i samfunnet.

som sagt; 75 spesidaler i realkapital mister. I tillegg har jeg solgt lodd for ukjent antall idrettslag, men det regnes vel ikke som netto verdiskapning på BNP.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...