Gå til innhold

Politi idioti - for folk flest

Anbefalte innlegg

Kommer akkurat hjem fra sammenkomst i studentklubbens regi. Mange studenter går på staoil for å kjøpe seg fylle-mat- og hva skjer? Jo - 4 fattige sosialistunger dukker opp og sier at vi er "faens utlendinger"(østlendinger) fordi vi ikek kommer fra Bergen, hvor skolen ligger. Umoptivert angriper de en person (god venn av meg) utenfor bensisnstasjonen, og skamslår en annen. Da jeg har 2 stk tohundregrammers burgere i hver hånd og ikek har slåss siden 4.klasse er det lite jeg kan gjøre, men prøver å bidra verbalt til å få pakkisfaenene til å slutte. Politiet er der på null komma niks (Utrolig!), men hva skjer?

Jo sosialistungene får gå fritt og slenge trusler samt håne folk... (dette var utenfor NHH hvor flesteparten er østlendinger) og blir overhodet ikke langt i hjern eller skutt pp med dumdum slik våre forbilder i USA ville ha gjort.

HVA FAEN ER DETTE? Godtar politiet en faens pakkisoppførsel og idioti fra arbeideridioter eller hva skjer? Den av kammeratene mine som vasr mest skadet ble sendt på legevakten med brukket nese. GjerningsPAKKISFAENSDRITEN får gå fri, de blir neppe pålagt noen straff eller bot. Nå er det FAENMEG NOK, på tide at fornuftige folk BEVÆPNER SEG og SKYTER PAKKISUNGER OG YPPEFAEN som er aggersive. FOLK ER DRITTLEIF SOSISONOMFÅRSTÅSEGPÅERE SOM skal frikjenne enhver faen i alle tilfeller.

Fy faen - jeg har mistet all tro på politiet og rettsvesenet. Fra nå av er det HARDT MOT HARDT OG SLUTT PÅ FAENSKAP i regi av sosialklienter og idoter. KILL THAT MOTHERFUCKING BASTARDS!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke dy meg: :lol:

Tragisk historie sånn egentlig, men

Nå er det FAENMEG NOK, på tide at fornuftige folk BEVÆPNER SEG og SKYTER PAKKISUNGER OG YPPEFAEN som er aggersive.

og

KILL THAT MOTHERFUCKING BASTARDS!!

var litt moro.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Pakkisoppførsel? Sosialistungene?

Pakkisfaene? På tide at fornuftige folk bevæpner seg?

Seriøst. Forundrer meg at de ikke slo ned deg i samme slengen.

Jeg er faktisk helt passiv og gjør ikke en dritt da jeg;

1) Ikke kan slåss

2) Ikke risikerer liver mitt - selv for kamerater

Min reaksjon går på politiets opptreden etter at de er kommet til åstedet. Istendfor å bæsje pepperspray i trynet på møkka så opptrer de som noen faen sosinomer som "ska fårstå sæ på alt mulig". Faen, bare å hente farfar sin mauser og skyter på fattigfolka, folk flest er lei.

Glemte å nevne at jeg i kampens hete mistet en 200 grammers hamburger til 39 kroner i bakken. Bare det burde vært nok til ca 1000 piskeslag på hver arbeiderunge.

Lenke til kommentar
Kommer akkurat hjem fra sammenkomst i studentklubbens regi. Mange studenter går på staoil for å kjøpe seg fylle-mat- og hva skjer? Jo - 4 fattige sosialistunger dukker opp og sier at vi er "faens utlendinger"(østlendinger) fordi vi ikek kommer fra Bergen, hvor skolen ligger. Umoptivert angriper de en person (god venn av meg) utenfor bensisnstasjonen, og skamslår en annen. Da jeg har 2 stk tohundregrammers burgere i hver hånd og ikek har slåss siden 4.klasse er det lite jeg kan gjøre, men prøver å bidra verbalt til å få pakkisfaenene til å slutte. Politiet er der på null komma niks (Utrolig!), men hva skjer?

Jo sosialistungene får gå fritt og slenge trusler samt håne folk... (dette var utenfor NHH hvor flesteparten er østlendinger) og blir overhodet ikke langt i hjern eller skutt pp med dumdum slik våre forbilder i USA ville ha gjort.

HVA FAEN ER DETTE? Godtar politiet en faens pakkisoppførsel og idioti fra arbeideridioter eller hva skjer? Den av kammeratene mine som vasr mest skadet ble sendt på legevakten med brukket nese. GjerningsPAKKISFAENSDRITEN får gå fri, de blir neppe pålagt noen straff eller bot. Nå er det FAENMEG NOK, på tide at fornuftige folk BEVÆPNER SEG og SKYTER PAKKISUNGER OG YPPEFAEN som er aggersive. FOLK ER DRITTLEIF SOSISONOMFÅRSTÅSEGPÅERE SOM skal frikjenne enhver faen i alle tilfeller.

Fy faen - jeg har mistet all tro på politiet og rettsvesenet. Fra nå av er det HARDT MOT HARDT OG SLUTT PÅ FAENSKAP i regi av sosialklienter og idoter. KILL THAT MOTHERFUCKING BASTARDS!!

Fryder meg. Synd det ikke var du som havnet på legevakten.

(Siterer hele innlegget slik at folk kan få se ditt sanne ansikt selv om du sletter teksten.)

Lenke til kommentar

Fryder meg. Synd det ikke var du som havnet på legevakten.

(Siterer hele innlegget slik at folk kan få se ditt sanne ansikt selv om du sletter teksten.)

Da doble jeg tekst så den kan ligge til evig tid som et bevis på hva som virkleig skjer. Så kan dere sosialistunger som sitter forran data'n ders og predikerer verdenrevulosjon få et innblikk i hvodan virkeligheten er.

Som sagt, nå er det av med silkehanskene og frem med skarpt, "folk flest" er lei av idioter - og jeg skyter gledelig mange av disse.

Lenke til kommentar
Skjønner. Kameratene dine er vel bare arbeiderunger, de også.
Selv om de var prinsgemaler hadde jeg ikke ofret liv og lemmer for å berge dem -det er jeg

1) Ikke betalt for

2) Politiets oppgave, jeg har betalt dem for å gjøre den jobben for meg.

Har du betalt politiet? Snakker du om den enorme mengden inntekter du har tilført samfunnet gjennom ditt 22-årige liv som skolebarn og student? Hvor mye skatt har du betalt gjennom ditt lange liv?

Lenke til kommentar
Yes. Sånne venner burde alle hatt.

*stanger hode i veggen*

Jeg ønsker ikke:

1) Bli slått av en mørkhudet som kanskje har onanert og ikke vasket hendene og dermed få PAKKISSÆD i ansiktet!

2) Jeg har selv blitt grisebanket av pakkisbander - og ingen hvite grep inn. Naturlig - hvis man griper inn så er det DEG det er noe galt med, kalt in ntil avhør og foreldre blir varsle og hele den pakka der. Jeg er ikke intressert i å tilbringe lørdagen på Bergen politikammer i meningsløse avhør med en sosiopat tilstede.

Lenke til kommentar
Selv om de var prinsgemaler hadde jeg ikke ofret liv og lemmer for å berge dem -det er jeg

1) Ikke betalt for

Har du betalt politiet? Snakker du om den enorme mengden inntekter du har tilført samfunnet gjennom ditt 22-årige liv som skolebarn og student? Hvor mye skatt har du betalt gjennom ditt lange liv?

Er 19 år, og har hatt skattbar inntekt (dvs over 23 399 kr) siste 4 årene. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

1) Ikke betalt for

Er 19 år, og har hatt skattbar inntekt (dvs over 23 399 kr) siste 4 årene. Bare så det er sagt.

HAHA. Og du kaller andre på forumet for unger?

Jeg spurte hvor mye skatt du har betalt. Svar på det.

Lenke til kommentar

1) Ikke betalt for

HAHA. Og du kaller andre på forumet for unger?

Jeg spurte hvor mye skatt du har betalt. Svar på det.

Hvor mye jeg har klart å få fradrag på (BSU, realisert aksjetap etc9 er urelevat. Ifjord betaltem jeg 75 kroner i skatt på en inntekt a 60000,- det var stort sett formueskatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...