TurtleMan™ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hei godtfolk Jeg skal laste opp en film og noen 20-30 sanger på G mail. Fant ike helt ut åssen jeg gjør det. Kan noen hjelpe meg? Gi meg en liten guide.. ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Send en mail til deg selv hvor du attacher alle filene du vil ha. Trykk på send og vent... lenge... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror det er maks 10mb du kan laste opp om gangen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror det er maks 10mb du kan laste opp om gangen. hørt noe i den retning, ja... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror det er maks 10mb du kan laste opp om gangen. Litt kjedelig for dem som sier de har GMail for å ha filmer der.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror det er maks 10mb du kan laste opp om gangen. Litt kjedelig for dem som sier de har GMail for å ha filmer der.. LOL. Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har sendt over filer på 12 MB. Det var maks av det jeg klarte. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Hvis du skal sende opp musikk kan du bare sette winrar til å lage mange arkiver med 10mb størrelse på hver. Du kan ikke høre på musikken da, men den er tilgjengelig fra hele verden... Endret 19. september 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det skal finnes et script som lar deg laste opp filer så store som du vil til kontoen din. (maks 1GB da selfølgelig) husker ikke hvor jeg så det hen men søk på google så finner du det sikkert, tror det var under noe gmail tools/applications eller noe. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 [url="http://www.astromike.com/gmail/upload.php"]http://www.astromike.com/gmail/upload.php[/url] <-- enklere måte finnes det ikke og uploade.. btw der kan man uploade mer en 10 mb enjoy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå